وجود 15موقوفه شاخص مرتبط با درمان و سلامت در زنجان

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران و به نقل از اوقاف استان زنجان، جعفر جنتی در یدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از انواع موقوفات مربوط به حوزه سلامت و درمان است، توضیح داد: استان زنجان نیز دارای 15 موقوفه در حوزه سلامت است که بسیار شاخص و ارزشمند است.

وجود 15موقوفه شاخص مرتبط با درمان و سلامت در زنجان

وی در ادامه به همکاری بیش از پیش دستگاه ها در حوزه سلامت و افزایش موقوفات در این بخش تاکید نمود. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر مشخص تکلیف هرچه سریعتر اماکن و مطالبات اوقاف اضافه نمود: این امر موجب خدمت رسانی بهتر می گردد.

جنتی از مطالبه 108 میلیارد تومانی اوقاف از برخی ارگان ها اطلاع داد و توضیح داد: تسویه مطالبات موجب خدمت رسانی بهتر اوقاف واجرای امینانه نیات واقفان می گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی همواره به دنبال گسترش خدمات خود در مناطق مختلف بوده است، اظهار کرد: در همین رابطه هم اکنون در 365 نقطه به صورت اینترنتی امکان ثبت دارو و درمان وجود دارد.

پرویز قزلباش با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت های وقف می توان نسبت به گسترش مراکز پزشکی یاری کرد، گفت: در همین راستا باید از ظرفیت های موجود استان استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 449

به "وجود 15موقوفه شاخص مرتبط با درمان و سلامت در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 15موقوفه شاخص مرتبط با درمان و سلامت در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید