(ویدئو) واکنش فوری چین به شیوع دوباره کرونا؛ ساخت قرنطینه 3 هزار واحدی

به گزارش مجله آزمون اول، دولت چین در واکنش فوری به شیوع ویروس کرونا در شهر شیجیاژوانگ، مرکز استان هبی در شمال این کشور ساخت قرنطینه گاهی با سه هزار واحد مسکونی موقت را شروع نموده است. بخش گائوچنگ با داشتن 226 روستا قرنطینه شده و افراد دارای علایم به قرنطینه گاه فرستاده خواهند شد.

(ویدئو) واکنش فوری چین به شیوع دوباره کرونا؛ ساخت قرنطینه 3 هزار واحدی

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش یورونیوز، مساحت محل ساخت این قرنطینه گاه 34 هکتار است. هر واحد مسکونی ویژه قرنطینه 18 متر مربع مساحت دارد و گفته می گردد که در آن تهیه و تدارک تمامی نیازهای فرد تحت مراقبت از مسائل پزشکی و درمانی گرفته تا حمام و آب و برق و بخاری و وای فای و تهویه مطبوع در نظر گرفته شده است.

سازه این بناها ساختار فولادی سبک دارد که از مزایای حمل و نقل راحت، نصب سریع و قابلیت بازیافت برخوردار است.

در حال حاضر بیش از سه هزار کارگر که تست کرونای آنها منفی بوده برای ساخت این قرنطینه گاه به طور شبانه روزی مشغول کار شدند.

طبق اعلام مقام های محلی بخش گائوچنگ 226 روستا با حدود 800 هزار ساکن دارد. با مشاهده موارد ابتلا در این منطقه، بخش گائوچنگ به طور کامل قرنطینه شده است. پس از انتقال ساکنان به محل قرنطینه قرار است روستاها هر روز به طور مرتب ضد عفونی شوند.

از روز پنجشنبه در استان هبی 463 مورد ابتلا به ویروس کرونا و 195 مورد جدید ابتلا به ویروس بدون نشانه و علایم آن از تاریخ 2 ژانویه به اینسو را گزارش نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20814

به "(ویدئو) واکنش فوری چین به شیوع دوباره کرونا؛ ساخت قرنطینه 3 هزار واحدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) واکنش فوری چین به شیوع دوباره کرونا؛ ساخت قرنطینه 3 هزار واحدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید