پلمب یک واحد صنفی متخلف در محدوده جمعه بازار یاسوج، بازداشت 2 نفر

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمب یک واحد صنفی که اقدام به توزیع مصرف قلیان می کرد و دارای سابقه تذکر و اخطار از سوی پلیس اماکن و مرکز بهداشت شهرستان بود، خبرداد.

پلمب یک واحد صنفی متخلف در محدوده جمعه بازار یاسوج، بازداشت 2 نفر

اسماعیل مسعودی کِوِشک اضافه نمود: از هشتم فروردین ماه جاری طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا در سطح کشور آغاز شد و بخشی از اجرای آن بر دستگاه قضایی محول شد تا در راستای هم افزایی و پویش در خانه ماندن مردم با کسانی که صنف یا کسب شان امنیت بهداشتی عموم جامعه را به خطر می اندازد، برخورد سریع و اثرگذار کند.

وی اظهار کرد: ضمانت عدم اجرای تمکین از مقررات طرح فاصله گذاری اجتماعی، پیشگیرانه و قاطع خواهد بود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: در صورتی که هر یک از واحدهای صنفی دست به اقداماتی بزنند که به تشخیص کارشناسان بهداشت، موجبات تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم سازند و از مقررات طرح فاصله گذاری اجتماعی تخلف کنند و آن را نادیده بگیرند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

مسعودی کوشک ادامه داد: واحدهای صنفی متخلف، برای مدت طولانی پلمپ خواهند شد.

وی با اشاره به پلمپ یک واحد صنفی متخلف در یاسوج بیان کرد: به همین دلیل یک واحد صنفی که اقدام به توزیع مصرف قلیان می کرد و دارای سابقه تذکر و اخطار از سوی پلیس اماکن و مرکز بهداشت شهرستان بود، پلمب شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این واحد صنفی متخلف در دهم فروردین ماه اقدام به فک پلمب کرده بود گفت: متهم پس از فک پلمب، شبانه اقدام به توزیع قلیان بین مشتریان خود کرده، که با دستور مقام محترم قضایی واحد صنفی مزبور مجدد پلمب شد.

مسعودی کوشک مطرح کرد: پرونده قضایی این متخلف به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و فک پلمب تشکیل، و 2 نفر در همین رابطه بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، وی در ادامه از تمامی صنوفی که بصورت خودجوش اقدام به تعطیلی صنف خود کرده و همچنین پلیس اماکن و مرکز بهداشت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری کرده اند، تشکر و بیان نمود: شهروندان در راستای همکاری با دادستانی و اصناف، می توانند هرگونه تخلف اصناف را به دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان، گزارش و اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9003

به "پلمب یک واحد صنفی متخلف در محدوده جمعه بازار یاسوج، بازداشت 2 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب یک واحد صنفی متخلف در محدوده جمعه بازار یاسوج، بازداشت 2 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید