پژوهش های بین المللی کرونا در علوم پزشکی تهران گرنت می گیرند

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر احمد اسماعیل زاده، معاون پژوهشی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر گفت: به دنبال همه گیری ویروس کرونا، این معاونت دستورالعمل حمایت از طرح های بین المللی COVID-19 را تدوین و درصدد اجرای آن است.

پژوهش های بین المللی کرونا در علوم پزشکی تهران گرنت می گیرند

وی با اشاره به اینکه موضوع اصلی دستورالعمل مذکور اعطای گرنت به پنج عضو هیئت علمی است که پروپوزالی مشترک با همکاری اساتید بین المللی تهیه نمایند، گفت: به منظور اخذ این گرنت، مجری اول طرح تحقیقاتی باید یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران باشد ضمن اینکه پروپوزال باید یک همکار یا مجری از اعضای هیئت علمی دانشگاه هایی داشته باشد که در مجموع 500 مرکز علمی برتر جهان طبق رتبه بندی Times قرار دارند.

معاون پژوهشی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: اعضای هیئت علمی خارج از کشور باید موافقت خود را به صورت کتبی یا الکترونیک جهت همکاری در طرح برای مجری ارسال نمایند.

اسماعیل زاده گفت: متقاضیان اخذ گرنت می توانند پروپوزال های کامل خود به زبان انگلیسی را همراه با مدارک مورجهانز به پست الکترونیکی که اعلام شده بفرستند تا در گام نخست طرح ها توسط کمیته علمی در معاونت پژوهشی پردیس بین الملل داوری خواهد شد.

وی تاکید نمود: با انتخاب پنج طرح برتر، از مجریان درخواست می گردد نسبت به ثبت آنها در سیستم پژوهشیار به عنوان طرح تحقیقاتی (با انتخاب پردیس بین الملل- معاونت پژوهشی به عنوان مرکز هدف اول) اقدام نمایند تا فرایند مربوط به اخذ کد اخلاق برای این طرح ها انجام گیرد.

معاون پژوهشی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام نمود: با اخذ تأییدیه کد اخلاق، قراردادی میان معاونت بین الملل دانشگاه مجریان طرح ها منعقد می گردد.

اسماعیل زاده مهلت ارسال پروپوزال ها به ایمیل معاونت پژوهشی پردیس بین الملل را 25 اردیبهشت 99 خاطرنشان کرد و گفت: زمان اعلام نتایج پذیرش پنج طرح برتر یک هفته تا 10 روز پس از این تاریخ خواهد بود.

وی از یاری به جذب گرنت های بین المللی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه اطلاع داد و اضافه کرد: در حال گردآوری پایگاه داده ای از گرنت های بین المللی حوزه کرونا با رویکرد اطلاع رسانی به اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10949

به "پژوهش های بین المللی کرونا در علوم پزشکی تهران گرنت می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهش های بین المللی کرونا در علوم پزشکی تهران گرنت می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید