کره شمالی: از یک سلاح راهبردی رونمایی خواهیم کرد

به گزارش مجله آزمون اول، رهبر کره شمالی آمریکا را تهدید کرد پیونگ یانگ به زودی از یک سلاح راهبردی جدید را رونمایی خواهد کرد.

کره شمالی: از یک سلاح راهبردی رونمایی خواهیم کرد

به گزارش به نقل از خبرگزاری فرانسه، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی آمریکا را تهدید کرد پیونگ یانگ به زودی از یک سلاح راهبردی جدید را رونمایی خواهد کرد.

بر این اساس، وی تاکید کرد: آمریکا در حال گسترش رفتار های خصمانه خود علیه ماست. اگر واشنگتن به این رفتار های خصمانه انتها ندهد به زودی با پاسخی شوک آور از سوی پیونگ یانگ روبرو خواهد شد. ما به زودی از یک سلاح راهبردی جدید رونمایی خواهیم کرد.

کیم جونگ اون شرح داد: دلیلی وجود ندارد که ما بخواهیم در آزمایش های موشکی خود وقفه ایجاد کنیم و به زودی این آزمایش ها از سر گرفته خواهد شد. در حالیکه آمریکا به برگزاری رزمایش های خود ادامه می دهد، کره شمالی دیگر به ممنوعیت آزمایش بازدارندگی هسته ای و موشک های بالستیک بین قاره ای پایبند نخواهد بود.

وی تاکید کرد: به دلیل درخواست های گنگستر گونه واشنگتن، مذاکرات با آمریکا طولانی خواهد بود. ما اقدامات لازم را اتخاذ خواهیم کرد و به آمریکا اجازه سوء استفاده از گفتگو را نخواهیم داد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از دو سال پیش با وعده های توخالی به پیونگ یانگ، این کشور را به پای میز مذاکره کشاند. ترامپ بار ها اعلام کرده بود در صورت دیدار با رهبر کره شمالی، مسائل این کشور یک شبه حل خواهد شد. با این حال، علی رغم چندین دور مذاکره و نیز دیدار رهبران دو کشور، همچنین برداشتن گام های بزرگ از سوی پیونگ یانگ برای محدود کردن فعالیت های هسته ای و موشکی، مقامات آمریکایی بار ها اعلام کردند تا زمانی که کره شمالی تمامی فعالیت های هسته ای و موشکی خود را متوقف نکند و تسلیحات خود را نابود نکند، هیچ کدام از تحریم های واشنگتن علیه پیونگ یانگ برداشته نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5162

به "کره شمالی: از یک سلاح راهبردی رونمایی خواهیم کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کره شمالی: از یک سلاح راهبردی رونمایی خواهیم کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی: از یک سلاح راهبردی رونمایی خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید