کرونا، مرگ 478 بوشهری را رقم زد

به گزارش مجله آزمون اول، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به این ویروس در استان به 478 نفر رسیده است.

کرونا، مرگ 478 بوشهری را رقم زد

به گزارشاز ، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان نمود: در 24 ساعت گذشته 55 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند و اکنون 302 بیمار در این بخش ها بستری هستند.

او بابیان اینکه ابتلای 157 نفر از این بیماران به کرونا قطعی شده است، اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته 38 نفر از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 21 نفر کرونا داشته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه هم اکنون 50 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، ادامه داد: از این تعد اد 25 نفر با یاری دستگاه نفس می کشند.

کشمیری گفت: یک نفر سه شنبه گذشته، دو نفر یکشنبه، دو نفر دوشنبه و یک نفر امروز (سه شنبه) فوت شده اند که آزمایش کرونای همه آن ها امروز مثبت اعلام شده است. این افراد در رده سنی 32 تا 88 سال هستند.

او مطرح نمود: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز تعداد فوتی های استان به 478 مورد رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تأکید کرد: ماسک زدن، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16195

به "کرونا، مرگ 478 بوشهری را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، مرگ 478 بوشهری را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید