کلاهبرداری از نوع امداد خودرویی در تبریز

به گزارش مجله آزمون اول، کلاهبرداری از نوع امداد خودرویی در هفته های اخیر در شهر تبریز رواج پیدا نموده است؛ شیادانی که بدون داشتن مجوزهای لازم از مردم اخاذی می نمایند.

کلاهبرداری از نوع امداد خودرویی در تبریز

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری تبریز روز دوشنبه 24 شهریور با اعلام این خبر ضمن هشدار به شهروندان در خصوص کلاهبرداری توسط امداد خودروهای فاقد مجوز از این مجموعه گفت: شهروندان برای دریافت اطلاعات، خدمات امدادی و یدک کش می توانند با مرکز 118 تماس تلفنی برقرار نمایند تا ضمن سالم سازی ارتباط بین امدادخواهان و امدادگران خودرو، حمایت قانونی نیز از شرکت های امداد خودرو مجاز صورت گیرد.

فاضل نادری تعامل بین شهروندان و سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری را موجب ایجاد محدودیت برای فعالیت شرکت های غیرمجاز دانست که بدین طریق امکان و فرصت سوءاستفاده و کلاهبرداری از امداد خودروهای فاقد مجوزهای لازم به حداقل می رسد.

وی با بیان اینکه تهیه کارت اشتراک امداد خودرو توسط شهروندان از شرکت هایی که پروانه امداد خودرو و مجوز صدور کارت اشتراک دارند اختیاری است اظهار کرد: در صورت تهدید و فروش تحمیلی از سوی تماس گیرندگان، کلاهبرداری تلقی می گردد.

نادری ادامه داد: طبق گزارش ارسالی از اداره نظارت بر امور شرکت ها، طی روزهای اخیر تماس های مشکوک تلفنی با مالکین خودروهای شخصی و عمومی تحت عنوان مرکز امداد خودرو و صدور کارت اشتراک یک ساله امداد خودرو (کارت طلایی) و ارائه خدمات تعمیر و یدک خودرو با تخقیف ویژه اجرا شده است که بعضی از این تماس ها توسط شرکت های بدون مجوز صورت می گیرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه و آگاهی شهروندان در استفاده بهینه از امدادخواهان از خدمات امدادی به دست افراد مجاز در شهر که به وسیله معرفی سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز و دارای پروانه بهره برداری به اداره مخابرات تبریز اعلام شده است گفت: مسخصات این شرکت های دارای مجوز در سامانه 118 مخابرات تبریز ثبت شده و موارد قابل رهگیری است.

نادری گفت: هر گونه ارائه کارت اشتراک صادره و فروش توسط اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در امداد خودرو و یدک کش های بدون مجوز از شهرداری تبریز و حومه ممنوع و غیرقانونی است و عوامل گشت و بازرسی سازمان حمل و نقل به همراه عوامل پلیس راهور شهرستان اجازه فعالیت خودروهای غیرمجاز امدادی و یدک کش در شهر را نخواهند داد.

وی یادآور شد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و غیرقانونی، برخورد قانونی با متخلفان صورت می گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16003

به "کلاهبرداری از نوع امداد خودرویی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری از نوع امداد خودرویی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید