کمیته معین وضعیت چه شد؟

به گزارش مجله آزمون اول، روز 6 آبان یعنی حدود 22 روز قبل فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای صادر و اظهار داشت فعالیت های مربوط به کمیته مشخص وضعیت مطابق برنامه های قبلی با انتخاب مسئول جدید در روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد یافت.

کمیته معین وضعیت چه شد؟

به گزارش خبرنگاران ،حدود 40 روز پیش روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال به دلایلی که هیچ گاه به شکل دقیق اعلام نشد از سمت خود استعفا کرد و به فعالیتش سرانجام داد اما هنوز وضعیت این کمیته معین نیست. تمام همکاران و معاونان وثوق احمدی نیز همزمان با وی استعفا کردند تا عملا در این مدت این کمیته به طور کامل تعطیل باشد. البته این خبر اوایل آبان ماه رسانه ای شد اما عملا از 20 مهر کمیته معین وضعیت فعالتی نداشت.

کمیته معین وضعیت در سال گذشته یکی از فعال ترین و در عین حال تاثیرگذارترین ارکان قضایی فدراسیون فوتبال به شمار می رفت که در راستای شفاف سازی مطالبات بازیکنان و مربیان همچنین بدهی باشگاه ها کوشش گسترده و دقیقی انجام داد. این فعالیت ها منجر به احقاق حقوق بسیاری از طلبکاران شد اما به دلایل نامعین روزبه وثوق احمدی به کار خودش سرانجام داد و با اعلام استعفا رسما کناره گیری کرد.

روز 6 آبان یعنی حدود 22 روز قبل فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای صادر و بیان کرد فعالیت های مربوط به کمیته معین وضعیت مطابق برنامه های قبلی با انتخاب مسئول جدید در روز دوشنبه هفته آینده در فدراسیون فوتبال تداوم خواهد یافت اما این اتفاق اما هنوز رخ نداده است.

رئیس کمیته انضباطی گفته موضوع برخی از پرونده های مراجعان به این کمیته ارتباطی به مسائل انضباطی ندارد و باید در کمیته معین وضعیت آنالیز گردد اما سوال این است که با توجه به شرایط موجود، شاکیان چگونه می توانند به کمیته بدون مسوول و سردرگم معین وضعیت مراجعه نمایند؟

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 262

به "کمیته معین وضعیت چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته معین وضعیت چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید