یک عرضه اولیه در راه بازار سرمایه

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران : شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپر صادرات در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد و در صف عرضه های اولیه بازار سهام قرار گرفت.

یک عرضه اولیه در راه بازار سرمایه

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپر صادرات پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و بیست و ششمین نماد معاملاتی(شصت و چهارمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت سرمایه گذاری که در روز هشتم تیرماه امسال نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و در تاریخ 3 شهریور امسال پذیرش شده است، با نماد معاملاتی وسپهر در گروه سرمایه گذاری ها، زیرگروه سایر واسطه های مالی روی تابلوی بازار اول فرابورس ایران رفته است.

شایان ذکر است، در سال 1393 با توجه به عرضه سهام بانک صادرات در بازار بورس و تصویب قوانین ناظر بر خروج بانک ها از بنگاه داری، نیاز به شکل گیری نهادی تخصصی در زیر مجموعه بانک صادرات ایران احساس شد و بر این اساس شرکت گروه مالی سپهر صادرات (سهامی خاص) در تاریخ 14 آبان 1393 و به شماره ثبت 462901 نزد اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.

در حال حاضر، شرکت گروه مالی سپهر صادرات (سهامی خاص) جزء واحد های تجاری فرعی بانک صادرات ایران است. همچنین سرمایه گذاری و مشارکت در شرکت ها، مجتمع ها، طرح ها، واحد های تولیدی و صنعتی، بازرگانی، خدماتی و حمل و نقل و سایر فعالیت ها به طور مستقیم و غیرمستقیم که برای پیشبرد و تحقق اهداف شرکت لازم و مفید باشند، موضوع فعالیت این شرکت است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15900

به "یک عرضه اولیه در راه بازار سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک عرضه اولیه در راه بازار سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید