آبولا: کی روش بعد از جام جهانی از 9 تیم ملی پیشنهاد داشته

به گزارش مجله آزمون اول، کی روش پس از جام جهانی پیشنهادهایی از 9 کشور مراکش، الجزایر، کره جنوبی، مصر، قطر، مکزیک، کلمبیا، کامرون و ازبکستان داشته است.

آبولا: کی روش بعد از جام جهانی از 9 تیم ملی پیشنهاد داشته

به گزارش خبرنگاران ،روزنامه آبولای پرتغال در گزارشی نوشت کارلوس کی روش به طور کامل مهیای به ارمغان آوردن چهارمین قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا پس از سال های 1968، 1972 و 1976 است.رقابت هایی که از پنجم ماه ژانویه 2019 میلادی (15 دی ) در امارات شروع می گردد.

در ادامه این گزارش آمده:همه چیز نشان دهنده سرانجام پیوند کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران که از سال 2011 میلادی شروع شده بود،در سرانجام این رقابت هاست.از سویی طی ماه های گذشته نام کی روش 65 ساله با چند تیم ملی همراه بوده است.رسانه های مکزیک اعلام کردند کی روش یکی از دو گزینه اصلی راهنمایی تیم ملی فوتبال این کشور است و خراردو مارتینوی آرژانتینی گزینه دوم مکزیکی ها محسوب می گردد.

روزنامه آبولا سپس با اشاره دومین تیم ملی که در اندیشه جذب کی روش است، نوشت:فدراسیون فوتبال مراکش نیز تمایل خود را به این سرمربی پرتغالی نشان داده است انتخاب فعلی آنها برای اطمینان از حضور در جام ملت های آفریقا با قرار دریافت در رده دوم گروه B رقابت های انتخابی خوب است اما به نظر می رسد فوزی لقجع، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش می خواهد با رنارد، سرمربی فرانسوی جلسه ای درباره آینده کاری او و احتمالاً سرانجام همکاری طرفین بگذارد.

در سرانجام این گزارش آمده:پس از سرانجام جام جهانی تیم ملی ایران با وجود حذف از مرحله گروهی تصویری خوب از خود به نمایش گذاشت.کی روش پس از جام جهانی پیشنهادهایی از 9 کشور مراکش،الجزایر،کره جنوبی،مصر،قطر،مکزیک،کلمبیا،کامرون و ازبکستان داشته است.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 132

به "آبولا: کی روش بعد از جام جهانی از 9 تیم ملی پیشنهاد داشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبولا: کی روش بعد از جام جهانی از 9 تیم ملی پیشنهاد داشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید