داوید لوییس: کونته می ماند من هم می رفتم

به گزارش مجله آزمون اول، مدافع برزیلی چلسی از تجربه تلخ کار کردن با آنتونیو کونته سخن گفت و اعتراف کرد در صورت ماندن این مربی راهی جز ترک چلسی نداشت.

داوید لوییس: کونته می ماند من هم می رفتم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاردین، آنتونیو کونته هر چند در دو سال حضور در تیم چلسی موفق به کسب یک قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی شد ولی اختلافات زیادی با بازیکنان تیمش داشت و همین مساله منجر به این شد که سران باشگاه چلسی او را از سمت خود برکنار نمایند. بعد از صحبت هایی که ویلیان بر زبان آورد، این بار داوید لوییس، مدافع برزیلی چلسی نیز گفت : کلا فوتبال بازی کردن جذاب است ولی من سال گذشته از فوتبال لذت نبردم. البته درس های زیادی را آموختم. در برخی از اوقات شما باید شکیبا باشید و از اتفاقاتی که در اطراف شما رخ می دهد درس بگیرید. همه این را می دانند که اگر کونته به کارش در چلسی ادامه می داد راهی جز رفتن از این تیم برایم باقی نمی ماند. با این حال خیلی خوشحال هستم که در تیم چلسی حضور دارم و می توانم بار دیگر از فوتبال کردن لذت ببرم.

مدافع برزیلی در خاتمه صحبت هایش افزود: هر مربی برای خود راه و روش خاص خود را دارد. ساری نیز از مربیانی است که تاکید زیادی بر مناطق مختلف زمین دارد و فوتبال هجومی را دوست دارد. نظرم این است که در حال حاضر در ابتدای راه قرار داریم. خوشبختانه تاکنون سه بازی انجام داده ایم و توانسته ایم هر سه بازی خودمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4

به "داوید لوییس: کونته می ماند من هم می رفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوید لوییس: کونته می ماند من هم می رفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید