زنگنه: قصد خداحافظی ندارم

به گزارش مجله آزمون اول، کاراته کار وزن منهای 68 کیلوگرم ایران از کوشش برای موفقیت در المپیک اطلاع داد.

زنگنه: قصد خداحافظی ندارم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، پگاه زنگنه بعد از کسب مدال برنز کاراته وزن منهای 68- کیلوگرم بانوان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، گفت: در مسابقات امروز (دوشنبه) به هیچ حریفی نباختم و در مبارزه اول امتیازی به حریف ندادم، اگر داوران مهربان تر بودند می توانستم برنده باشم اما داوران به حریف هانتی دادند در حالیکه من مبارزه بهتری نشان دادم.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان اضافه نمود: مدال برنز کم ترین مدالی بود که می توانستم از این رقابت ها بگیرم و برای طلا آمده بودم که در مبارزه نخست همه چیز تغییر کرد. با این حال برای این مدال کوشش زیادی نموده ام و با تمام وجود آن را به مردم ایران به خصوص همشهری های عزیزم در کرمانشاه تقدیم می کنم.

او ادامه داد: در ادامه مبارزاتم قدرتمندانه تر برابر حریفان ظاهر شدم و توانستم به مدال برنز این رقابت ها دست پیدا کنم. از همه کسانی که حمایتم کردند و کسانی که نقدهای غیر منصفانه ای از من داشتند تشکر می کنم چرا که همه این مسائل باعث افزایش انگیزه ام در این مسابقات برای کسب مدال شد.

زنگنه در انتها صحبت های خودگفت: قصد خداحافظی ندارم و کماکان در خدمت تیم ملی خواهم بود و به کار خود تا مسابقات جهانی و المپیک توکیو ادامه خواهم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3

به "زنگنه: قصد خداحافظی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگنه: قصد خداحافظی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید