ستایش رسانه های عربی از عملکرد السد؛ جولان در آزادی

به گزارش مجله آزمون اول، پیروزی ارزشمند السد برابر استقلال در استادیوم آزادی ستایش رسانه های قطری و عربی را به دنبال داشت.

ستایش رسانه های عربی از عملکرد السد؛ جولان در آزادی

به گزارش خبرنگاران، در یکی از حساس ترین بازی های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا السد در استادیوم آزادی به مصاف تیم فوتبال استقلال رفت.

تیم قطری با وجود این که با یک گل در این دیدار عقب افتاد اما در نهایت توانست با نتیجه سه بر یک بازی را به سود خود به خاتمه رساند.

بازی زیبا و هجومی السد باعث ستایش رسانه های عربی از عملکرد این تیم شد.

روزنامه میدان الاخبار با تیتر ژاوی و بونجاح پیروزی ارزشمند را برای السد رقم زدند نوشت: السد با پیروزی ارزشمند که در استادیوم آزادی به دست آورد تا حدود زیادی صعود خود به دور بعد را نهایی کرد. این تیم هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و هر آن چه که خواست انجام داد. السد می توانست بازهم دروازه استقلال را باز کند اما بازیکنان این تیم در از دست دادن فرصت ها با هم رقابت می کردند. السد با رهبری ژاوی در میانه میدان توانست این پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

روزنامه الخلیج نوشت: السد در استادیوم آزادی جولان داد و توانست با پیروزی قاطعی که به دست آورد تا حدود زیادی صعودش به دور بعد را نهایی کند. السد در این دیدار بازی هجومی را به نمایش گذاشت و با شایستگی توانست به پیروزی برسد.

روزنامه العرب قطر نوشت: السد با پیروزی ارزشمندی که به دست آورد قدم در نیمه نهایی گذاشت. السد با وجود این که با اشتباه بازیکنان خودی دروازه اش را باز گردیده دید اما توانست با ارائه یک بازی خوب و هجومی پیروزی ارزشمند را به دست آورد و تا حدود زیادی صعود خود به دور بعد را نهایی کند.

روزنامه الرای هم با تیترالسد از استقلال عبور کرد و امید خود برای صعود را بالا برد نوشت: السد پیروزی ارزشمندی را برابر صدرنشین لیگ ایران به دست آورد تا امید بسیار زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد. السد در استادیوم آزادی جولان داد و گل به خودی را با یک پیروزی تاریخی جواب داد.

نکته جالب این که این روزنامه قطری به اشتباه استقلال را صدرنشین لیگ ایران دانسته است.

روزنامه استاد الدوحه با تیتر زرد طلایی؛ بعد از 28 سال و 18 بازی نوشت: السد توانست نخستین پیروزی تیم های قطری در استادیوم آزادی در لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد. السد به تاریخ سازی خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه می دهد و توانست با وجود این که یک گل از حریف ایرانی عقب بود اما با نتیجه سه بر یک بازی را به سود خود به خاتمه رساند.

در ادامه این گزارش آمده است: تیم های قطری الدحیل، الغرافه، الریان و السد برابر حریفان ایرانی خود به پیروزی رسیده اند اما این نخستین بار است که در آزادی پیروز می شویم. استادیوم آزادی یک طلسم برای تیم های قطری بود اما السد توانست این طلسم را بشکند و پیروزی ارزشمند و قاطعانه ای را برابر حریف ایرانی رقم زند. السد یک رکورد دیگر هم به جای گذاشت و آن این که نخستین تیم قطری لقب گرفت که توانست در استادیوم آزادی بیش از یک گل به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9

به "ستایش رسانه های عربی از عملکرد السد؛ جولان در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستایش رسانه های عربی از عملکرد السد؛ جولان در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید