فوتبال دنیا، سرمربی ردینگ: با کی روش در مورد عزت اللهی صحبت کردم

به گزارش مجله آزمون اول، فوتبال دنیا - پل کلمنت سرمربی ردینگ می گوید پیش از جذب سعید عزت اللهی با کارلوس کی روش در مورد او صحبت نموده بود.

فوتبال دنیا، سرمربی ردینگ: با کی روش در مورد عزت اللهی صحبت کردم

به گزارش خبرنگاران، پل کلمنت در خصوص سعید عرت اللهی که در روز سرانجامی نقل وانتقالات تابستانی با قرارداد قرضی یکساله از روستوف روسیه به ردینگ انگلیس پیوست، در خصوص زمان بازگشت خرید جدید تیمش گفت: بعدازظهر پنجشنبه با عزت اللهی صحبت کردم. سعید در اردوی تیم ملی فوتبال ایران بود و در بازی با ازبکستان مقدار زمان قابل توجهی بازی کرد، بازی خوبی هم انجام داد و پاس گل را هم او داد که این خوب است.

سرمربی ردینگ ادامه داد: عزت اللهی برای اخذ ویزا به پاریس رفت. او روز شنبه تمرین سبکی خواهد نمود و پس از استراحت یک روزه ای که شامل تمامی اعضای تیم می گردد، روز دوشنبه تمرینات با تیم را شروع می نماید.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: عزت اللهی پس از جام جهانی مدتی به استراحت پرداخت و سپس به روسیه بازگشت و با روستوف تمرین کرد. او بعد از آن به ایران بازگشت و کمی زمان برای آماده سازی را از دست داد، اما خوشبختانه او در این مقطع در تیم ملی فوتبال ایران بود و در کنار تمرین، بازی هم کرد. بنابراین سعید ممکن است به کمی زمان برای آماده سازی احتیاج داشته باشد، اما فکر نمی کنم زمان زیادی برای این کار احتیاج داشته باشد. وقتی عزت اللهی را ببینم اوضاع را مورد ارزیابی دقیق تری قرار خواهم داد.

کلمنت توضیح داد: امیدوارم عزت اللهی آینده طولانی مدتی در اینجا داشته باشد. در حال حاضر او به طور قرضی به مدت یک فصل اینجاست و در سرانجام فصل جاری می توانیم با او قرارداد رسمی امضا کنیم. در یک هفته سرانجامی نقل وانتقالات تابستانی بود که نظرم معطوف به عزت اللهی شد و تنها یک هفته برای به خدمت دریافت او وقت داشتیم. در طول آن هفته تا جایی که می شدد هوش مان را یکجا جمع کردیم و با کسانی که با سعید کار نموده بودند، صحبت کردیم. خوشبختانه من این فرصت را پیدا کردم که با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران صحبت کنم که او تمجید ویژه ای از سعید کرد.

وی اظهار داشت: سپس با خود عزت اللهی صحبت کردم و حس خوبی از او گرفتم و خوشحالیم که در این فرصت کم موفق به جذب این بازیکن شدیم. اوضاع کمی پیچیده بود چون باید با یک باشگاه روسی معامله می کردیم، بازیکنی جذب می کردیم که مشکل ویزا داشت و از این دست مسائل وجود داشت. سعید تست های پزشکی اش را در بلژک انجام داد چون سخت بود که این کار را اینجا به خاطر مشکل ویزایی که داشت، انجام دهیم، اما در نهایت موفق به جذب عزت اللهی شدیم. معامله واقعاً پیچیده ای بودیم. ما به دنبال کار با سعید هستیم و به اعتقاد من بازیکن خوبی به جمع ما اضافه شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 36

به "فوتبال دنیا، سرمربی ردینگ: با کی روش در مورد عزت اللهی صحبت کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سرمربی ردینگ: با کی روش در مورد عزت اللهی صحبت کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید