فوتبال دنیا، خاتمه کار مارچلو لیپی در تیم ملی چین در آینده ای نزدیک

به گزارش مجله آزمون اول، فوتبال دنیا - سرمربی ایتالیایی تیم ملی چین از انتها همکاری اش با این تیم در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

فوتبال دنیا، خاتمه کار مارچلو لیپی در تیم ملی چین در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرنگاران، مارچلو لیپی اظهار داشت که در آخرین روز ماه ژانویه سال 2019 به دوران مربیگری اش در تیم ملی چین انتها خواهد داد، اما باز هم قصد دارد به فعالیت در این رشته ادامه دهد.

لیپی 70 ساله که با کسب افتخاراتی مانند پنج اسکودتو، فتح لیگ قهرمانان اروپا، لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی 2006 جزو پرافتخارترین سرمربیان جهان محسوب می گردد، سال 2016 پس از فتح لیگ قهرمانان آسیا به همراه گوانگژو اورگراند، به عنوان سرمربی تیم ملی چین منصوب شد. او اما می گوید که تنها دو ماه دیگر به همکاری اش با چینی ها ادامه می دهد و در نظر دارد در یک کشور اروپایی دوران مربیگری اش را دنبال کند.

با تور چین سفر کنید

لیپی به کوریره دلواسپورت گفت: من شش سال در اینجا مشغول به کار بوده ام و تجربه ای فوق العاده کسب کردم که در روز 31 ماه ژانویه بعد از جام ملت های آسیا به انتها خواهد رسید. فدراسیون فوتبال چین به من یک قرارداد چهار سال و نیمه دیگری تا انتها جام جهانی قطر پیشنهاد داده است، اما من تمایلی به پذیرش آن ندارم.

لیپی ادامه داد: احتیاج دارم به خانه برگردم و برای مدتی آنجا بمانم. باید تجدیدقوا کنم و شاید حتی از بیکاری حوصله ام سر برود تا به مقطعی برسم که برای یک آغاز مجدد سراپا انگیزه شوم. دوران مربیگری من در رده باشگاهی برای همیشه به انتها رسیده است، اما دوست دارم در تیم ملی یک کشور اروپایی مربیگری کنم و شاید هم به امارات بروم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 159

به "فوتبال دنیا، خاتمه کار مارچلو لیپی در تیم ملی چین در آینده ای نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، خاتمه کار مارچلو لیپی در تیم ملی چین در آینده ای نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید