مظلومی: دیگر اجازه نمی دهیم هر بازیکنی پیراهن استقلال را بپوشد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران ، پرویز مظلومی از پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان خوشحال است. سرمربی سابق آبی ها وعضو کنونی کمیته فنی می گوید: بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم و این تیم در دفاع و حمله روز ایده الی را پشت سر گذاشت. استقلال تمامی نفرات کلیدی صنعت نفت را از کار انداخت و نقش هافبک ها هم در این زمینه بسیار مهم بود. این برد شرایط استقلال را بهتر کرد و استقلال با ادامه این روند می تواند به صدر جدول برسد. هنوز زمان زیادی تا خاتمه لیگ باقی مانده و استقلال قطعاً یکی از مدعیان جدی قهرمانی است، البته استقلال در هر فصل مدعی قهرمانی است.

مظلومی: دیگر اجازه نمی دهیم هر بازیکنی پیراهن استقلال را بپوشد

مظلومی بازگشت بازیکنانی همچون شجاعیان وکریمی را درآینده استقلال بسیار اثرگذرمی داند: با اضافه شدن بازیکنانی مثل شجاعیان، کریمی، منتظری و آقاخان شرایط استقلال بهتر خواهد شد. تیم ما در لیگ برتر با این نفرات مسئله ای ندارد، ولی برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شویم و شفر هم به خوبی این موضوع را می داند. شفر قطعاً لیست ورودی و خروجی خودش را به باشگاه خواهد داد و کمیته فنی هم نظرش را در مورد بازیکنان مورد نظر شفر خواهد داد.

وی در واکنش به شایعه اختلاف شفر با کمیته فنی گفت: هیچ چالشی بین کمیته فنی و شفر وجود ندارد و حتی شفر در این زمینه هم صحبت کرد. کمیته فنی بازوی باشگاه و تیم است و ما فقط قصد یاری به استقلال را داریم. در بحث اضافه شدن بازیکن و مربی هم فقط نظرمان را می دهیم و قصد دخالت در تصمیمات شفر را نداریم. اگر شفر روی بازیکن خاصی نظر داشته باشد، ما هم نظرمان را می گوییم. من معتقدم که دیگر نباید اجازه دهیم هر بازیکنی به استقلال بیاید، این درست نیست که برای یک بازیکن هزینه میلیاردی گردد، ولی روی نیمکت بنشیند. استقلال بازیکنی می خواهد که بتواند به تیم یاری کند.

مظلومی درپایان حرف هایش از استقبال کم طرفداران هم ابراز تعجب کرد: وقتی تیم در بهترین شرایط یا در صدر جدول باشد احتیاجی به حمایت طرفداران ندارد. استقلال الان احتیاج به حمایت دارد، ولی در بازی با صنعت نفت استقبال طرفداران از یک بازی خانگی آن هم در آخر هفته بسیار کم بود و از این بابت متأسفم. امیدوارم که طرفداران در بازی های بعدی به خوبی از تیم شان حمایت نمایند و هرگز بابت قهرمان شدن ناامید نباشند.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 301

به "مظلومی: دیگر اجازه نمی دهیم هر بازیکنی پیراهن استقلال را بپوشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: دیگر اجازه نمی دهیم هر بازیکنی پیراهن استقلال را بپوشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید