ورودی های شهر آبادان ساماندهی می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، حسین حمید پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اضافه نمود: بر این اساس کار ساماندهی ورودی آبادان از سمت اهواز و ماهشهر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان انجام می گردد.

ورودی های شهر آبادان ساماندهی می گردد

وی با اشاره به اینکه شهر آبادان پنج ورودی از سمت اهواز و ماهشهر دارد، اظهار کرد: علاوه بر ورودی های اصلی سه ورودی نیز از سمت ایستگاه 12، ایستگاه هفت و جاده قفاص به شهر آبادان از اهواز و ماهشهر وجود دارد که ساماندهی آنها جزء الزامات شهرداری است، چنانچه این ورودی ها 10 سال پیش ساماندهی و ترمیم می شد امروز دیگر نگرانی از این بابت وجود نداشت.

شهردار آبادان مدت زمان اجرای پروژه ساماندهی ورودی های شهر آبادان را دو تا سه سال مطرح کرد و یادآور شد: طراحی این پروژه تا یک ماه دیگر به اتمام می رسد و امید می رود تا در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی آن شروع گردد.

حمیدپور از ساماندهی ترافیکی معابر، طراحی تغییر میادین، ساماندهی و زیباسازی دکه های خروجی به سمت اهواز و ماهشهر، تغییر فضای سبز ورودی، طراحی تابلوهای شهدا، نصب المان های شهری، نورپردازی های خاص، تغییر بدنه ورودی با پوشش فضای سبز، تغییر میدان ورودی، احیاء جاده کنارگذر به سمت ایستگاه 12 و قفاص به عنوان اقدامات قابل انجام در این طرح خواند که با انجام آنها ورودی های شهر آبادان از وضعیت فعلی نامناسب خارج و زیبا می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از شروع فاز نخست پروژه بهسازی و سامان دهی معابر ذوالفقاری اطلاع داد و گفت: این پروژه در قالب تفاهمنامه و با تامین اعتباری بالغ بر 135 میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه آزاد اروند و طی 12 ماه توسط شهرداری به انجام می رسد.

وی اضافه نمود: در این پروژه 5 هزار متر روشنایی، 71 هزار متر مربع آسفالت، 26 هزار متر مربع پیاده روسازی، 22 هزار متر جدولکاری، احداث چهار هزار متر جاده اصلی، احداث 10 هزار و 500 متر جاده فرعی و سه هزار متر فاضلاب احداث می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 125

به "ورودی های شهر آبادان ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودی های شهر آبادان ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید