از بلغارستان، تیم های والیبال ایران و فنلاند پس از 48 سال به هم رسیدند

به گزارش مجله آزمون اول، دو تیم والیبال ایران و فنلاند تا کنون تنها یک بار در مسابقات رسمی به مصاف هم رفته اند که آن هم مسابقات قهرمانی دنیا 1970 در بلغارستان بوده است.

از بلغارستان، تیم های والیبال ایران و فنلاند پس از 48 سال به هم رسیدند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از بلغارستان، تیم ملی والیبال ایران در حالی از ساعت 18:30 امروز به مصاف فنلاند می رود که صعود هر دو تیم به مرحله دوم مسابقات قهرمانی دنیا، قطعی گردیده است.

دو تیم ایران و فنلاند تاکنون تنها یک بار در مسابقات رسمی به مصاف هم رفته اند که آن هم مسابقات قهرمانی دنیا 1970 در بلغارستان بوده است. بنابراین 2 تیم پس از 48 سال باز هم در بلغارستان با هم روبه رو می شوند.

بازی قبلی 2 تیم در شهر هوسکوو در سال 1970 برگزار گردید و با نتیجه 3 بر یک به سود ایران به سرانجام رسید. با این حال تیم ملی ایران پایین تر از فنلاند در مکان بیست و یکم دنیا جای گرفت.

تیم ملی فنلاند با 2 پیروزی، 2 شکست و 5 امتیاز، تیم چهارم گروه D مسابقات قهرمانی دنیا است که در وارنا برگزار می گردد. آنها تاکنون در مسابقات قهرمانی دنیا بیش از یک بازی از 5 مسابقه اول خود را نبرده بودند.

الویس کراستینس و اورپو سیوولا به ترتیب با 42 و 41 امتیاز، بهترین بازیکنان فنلاند هستند. امیر غفور نیز تا کنون 52 امتیاز برای ایران کسب نموده است.

تیم ایران، مرحله نخست مسابقات قهرانی مردان دنیا را صندلی دومی و در بدترین حالت، در صندلی سومی به سرانجام خواهد رساند که این تیم را راهی مرحله دوم مسابقات در صوفیه خواهد نمود. ایران به احتمال زیاد در این مرحله با بلغارستان، آمریکا و تیم چهارم گروه B رقابت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 44

به "از بلغارستان، تیم های والیبال ایران و فنلاند پس از 48 سال به هم رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بلغارستان، تیم های والیبال ایران و فنلاند پس از 48 سال به هم رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید