شروع کلاس های دانشجویان کارشناسی از 17 مهر

به گزارش مجله آزمون اول، براساس اعلام دانشگاه الزهرا، کلاس های دانشجویان جدیدالورود کارشناسی از تاریخ 17 مهر به صورت مجازی شروع می گردد.

شروع کلاس های دانشجویان کارشناسی از 17 مهر

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه الزهرا بیان کرد که ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری سال 1400 این دانشگاه به صورت غیرحضوری طی روزهای شنبه 10 مهر تا دوشنبه 12 مهر انجام می گردد.

بنا بر اعلام این دانشگاه، کلاس های دانشجویان نوالورود از تاریخ 17 مهر به صورت مجازی برگزار می گردد و پذیرفته شدگان پس از تأیید ثبت نام میتوانند برنامه هفتگی خود را مشاهده کنند.

دانشگاه الزهرا اعلام نموده است: دانشجویانی که به هر علت از تحصیل در این دانشگاه منصرف یا در تکمیل ظرفیت سایر دانشگاه ها پذیرش میشوند، الزامی است حداکثر تا 3 هفته پس از ثبت نام (برای ورودی های 1400 آخرین مهلت اول آبان 1400) درخواست خود را به دانشکده مربوطه اعلام کنند. در غیر این صورت برای دانشجویان روزانه سنوات تحصیل منظور شده و برای انصراف الزامی است هزینه آموزش رایگان خود را پرداخت کنند و دانشجویان نوبت دوم هم ملزم به پرداخت شهریه متغیر خواهند شد.

مدارک لازم برای ثبت نام این دانشجویان شامل اسکن همه صفحات شناسنامه، کارت ملی، سوابق تحصیلی، اصل مدرک یا گواهی سرانجام دوره دیپلم متوسطه، اصل مدرک یا گواهی سرانجام دوره پیش دانشگاهی، ریزنمرات 3 ساله دبیرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش، ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش، اصل فرم انصراف از تحصیل، عکس 4×3 تمام رخ تهیه شده در امسال، کاربرگ اظهار آگاهی دانشجو از مقررات و آیین نامه آموزشی و تاییدیه دیپلم و پیش دانشگاهی است.

پایش سلامت جسم و سلامت روان برای دانشجویان ورودی 1400

کلیه دانشجویان ورودی نو در دوره های تحصیلی (روزانه، نوبت دوم) این دانشگاه ضروری است برای تکمیل مراحل ثبت نام با مراجعه به سامانه سجاد، شخصا کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان را تکمیل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 29277

به "شروع کلاس های دانشجویان کارشناسی از 17 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کلاس های دانشجویان کارشناسی از 17 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید