آلگری: می خواهیم به عنوان قهرمان ایتالیا به مصاف رئال مادرید برویم

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: سرمربی 47 ساله بانوی پیر تأکید کرد او و شاگردانش می خواهند با قهرمانی در سری A ایتالیا به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بروند.

آلگری: می خواهیم به عنوان قهرمان ایتالیا به مصاف رئال مادرید برویم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری در آستانه دیدار امشب (شنبه) شاگردانش برابر سامپدوریا در هفته سی و چهارم سری A ایتالیا گفت: خیلی مهم است که به عنوان قهرمان ایتالیا سه شنبه شب در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برویم. یوونتوس آماده است و برای بازی در خانه سامپدوریا بهترین تیم را به میدان می فرستیم.

وی اضافه نمود: به هر حال برای بازی با سامپدوریا آرامش لازم را داریم. این را هم می دانیم که برای بازیکنان، باشگاه و طرفداران و البته خود من به عنوان مربی, کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی اسکودتو، تاریخی و فوق العاده است، البته سامپدوریا مقابل یووه هجومی و هوشیار بازی خواهد نمود. به هر حال بازی دشواری در انتظارمان است چون سامپدوریا در خانه اش تیم خیلی قدرتمندی است.

آلگری در خاتمه عنوان نمود: در بازی اول دو تیم در نیم فصل اول که به تساوی یک بر یک انجامید ما بازی را به خصوص در نیمه نخست تحت کنترل خود داشتیم. این به ما درس می دهد تا زمانی که سوت خاتمه بازی به صدا در نیامده، کار تمام نشده است. به هر حال ما به نزدیکی خط خاتمه رسیده ایم و زمان آن رسیده که از آن عبور کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3269

به "آلگری: می خواهیم به عنوان قهرمان ایتالیا به مصاف رئال مادرید برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: می خواهیم به عنوان قهرمان ایتالیا به مصاف رئال مادرید برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید