از انصراف خدمتی تا هشتمی رستمیان در تپانچه بادی

به گزارش مجله آزمون اول، نفرات شاخص تیم ملی تیراندازی ایران در کره جنوبی همچنان روی نوار ناکامی گام بر می دارند. ناکامی جام بزرگ و احمدی و انصراف خدمتی آخرین نتایج تیراندازان در مساباقت جهانی بود.

از انصراف خدمتی تا هشتمی رستمیان در تپانچه بادی

به گزارش خبرنگاران ، رقابت های تیراندازی قهرمانی دنیا در حالی به میزبانی کره جنوبی در حال پیگیری است که نجمه خدمتی از مرحله دوم تفنگ درازکش انصراف داد و هانیه رستمیان در ماده تپانچه بادی 10 متر جوانان رقابت های تیراندازی قهرمانی دنیا در رده هشتم ایستاد.

در ادامه رقابت های تیراندازی قهرمانی دنیا در کره جنوبی، فینال ماده تپانچه بادی دختران جوان انجام شد که هانیه رستمیان با امتیاز 113.3 در رده هشتم ایستاد. او در مرحله مقدماتی این ماده با امتیاز 570.11 در رده هفتم قرار گرفته بود و به فینال رسیده بود.

همچنین مرحله دوم ماده 50 متر تفنگ درازکش نیز انجام شد که مه لقا جام بزرگ با امتیاز 617.7 در رده بیست و هفتم و الهه احمدی با امتیاز 614.7 در رده چهل و چهارم ایستادند. نجمه خدمتی نیز با وجودی که در استارت لیست مرحله دوم حضور داشت در این مسابقه شرکت نکرد. پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی دنیا و رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو از 10 تا 24 شهریورماه در شهر چانگون کره جنوبی در حال برگزاری است.

5،670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19

به "از انصراف خدمتی تا هشتمی رستمیان در تپانچه بادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از انصراف خدمتی تا هشتمی رستمیان در تپانچه بادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید