استقبال از ایده های استارت آپی در حوزه گردشگری سلامت اردبیل

به گزارش مجله آزمون اول، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از جذب ایده های استارت آپی حوزه گردشگری سلامت این استان اطلاع داد.

استقبال از ایده های استارت آپی در حوزه گردشگری سلامت اردبیل

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، صغری فرشی با اعلام این خبر توضیح داد: با هدف توسعه گردشگری سلامت ایده های استارت آپی فعال در قالب اپلیکیشن های موبایل مورد استقبال است.

او اضافه نمود: صاحبان ایده ها و نرم افزارهای فعال می توانند جهت همکاری به خانه گردشگری سلامت استان مراجعه نموده و ایده های خود را ارائه دهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: این ایده ها می توانند به منظور رونق گردشگری سلامت مورد استفاده قرار گرفته و در تقویت زیرساخت ها به کار گرفته گردد.

فرشی متذکر شد: با توجه به قابلیت های استان در حوزه گردشگری سلامت، خانه گردشگری سلامت راه اندازی شده و به دنبال تعامل و هم اندیشی با سایر نهادهای مرتبط با گردشگری سلامت از جمله دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگی وزارت امور خارجه، تشکیل کمیته مشورتی گردشگری سلامت و جذب استارت آپ های حوزه گردشگری سلامت هستیم.

او اضافه نمود: جذب و تعامل با سرمایه گذاران بخش گردشگری سلامت، برگزاری دوره های آموزشی در راستای گردشگری سلامت، برگزاری جلسات هم اندیشی با متخصصان و صاحب نظرات گردشگری سلامت، رسیدگی به امور اتباع منطقه قفقاز، رسیدگی به مسائل و مسائل گردشگران سلامت اتباع آذری و برگزاری جلسات گردشگری سلامت از دیگر اهداف راه اندازی خانه گردشگری سلامت است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2679

به "استقبال از ایده های استارت آپی در حوزه گردشگری سلامت اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از ایده های استارت آپی در حوزه گردشگری سلامت اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید