افشای اطلاعات دو گوشی پرچمدار نو موتورولا

به گزارش مجله آزمون اول، اگرچه به پایان سال میلادی 2021 نزدیک می شویم و بسیاری از شرکت ها رویداد های مهم معرفی محصولات خود را برگزار کرده اند، اما خبر می رسد که شرکت موتورولا قصد دارد دو گوشی پرچمدار نو را با تراشه های قدرتمند اسنپدراگون 888 پلاس و اسنپدراگون 8 Gen1 در ماه دسامبر عرضه کند.

افشای اطلاعات دو گوشی پرچمدار نو موتورولا

به گزارش خبرنگاران، موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی گوشی پرچمدار Moto Edge X با چیپست پرچمدار آینده کوالکام در ماه دسامبر است. در حالی که شایعات این چیپست را اسنپدراگون 898 می نامند، گزارش جدیدی که امروز منتشر شده (24 آبان ماه) ادعا می کند که سازنده تراشه مستقر در ایالات متحده آن را با نام Snapdragon 8 Gen1 معرفی خواهد کرد. در این میان با توجه به اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد شرکت موتورولا قصد دارد دو گوشی پرچمدار را تا ماه دسامبر در چین معرفی کند که گفته می شود که این مدل ها به تراشه های پرچمدار سری 8 کنونی و آینده اسنپدراگون مجهز خواهند شد.

این منبع ادعا کرد که در تلاش برای عرضه این تلفن های پرچمدار دوگانه، موتورولا همچنین یک گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 پلاس را معرفی خواهد کرد. این چیپست در حال حاضر برخی از گوشی های پرچمدار مانند iQOO 8 Pro، Vivo X70 Pro+، Red Magic 6S Pro، ROG Phone 5S، Honor Magic 3 Pro و Meizu 18s را تامین می کند. در واقع همانطور که تعیین است، اسنپدراگون 888 پلاس یک نسخه اورکلاک شده از تراشه اسنپدراگون 888 است.

ما هنوز اطلاعاتی درباره تعیینات گوشی پرچمدار آینده موتورولا که مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 پلاس است، نداریم. اما با توجه به اینکه پرچمدار دیگر موتورولا که مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 است، دارای نام Moto Edge X خواهد بود، احتمالاً دستگاه دیگر نیز می تواند به عنوان یک گوشی سری Edge وارد بازار شود. این منبع همچنین اشاره دارد که دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 پلاس، نسخه ارزان تری نسبت به Moto Edge X خواهد بود.

تعیینات گوشی پرچمدار Moto Edge X

گزارش ها نشان می دهد که Edge X دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی 144 هرتز +OLED FHD، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5، حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین با اندروید 11 مبتنی بر MyUX از پیش نصب شده است. علاوه بر این به نظر می رسد که Edge X از یک دوربین سلفی بسیار قابل توجه 60 مگاپیکسلی بهره ببرد. پنل پشتی آن نیز ممکن است دارای یک دوربین سه گانه شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور دیگر 50 و 2 مگاپیکسلی باشد. گمان می رود این مدل با نام Motorola Edge 30 Ultra نیز در ماه ژانویه در اروپا عرضه شود.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 30685

به "افشای اطلاعات دو گوشی پرچمدار نو موتورولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات دو گوشی پرچمدار نو موتورولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید