الهویی: برای کسب امتیاز به هر چیزی دست نمی زنیم، از کادر داوری گله مند هستیم

به گزارش مجله آزمون اول، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت، برای کسب امتیاز از اصول شان دور نمی شوند و نماینده خوبی برای استان کرمان هستند.

الهویی: برای کسب امتیاز به هر چیزی دست نمی زنیم، از کادر داوری گله مند هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیروزی در بازی امشب را تبریک می گویم. بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول فوتبال خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. در نیمه دوم اما یک بازی یکطرفه را شاهد بودیم که شرایط خاص خودش را داشت. البته ما از کادر داوری گله مند هستیم که اجازه دادند بازی به این سمت برود که فولادی ها نیمی از وقت نیمه دوم را تلف کردند و فوتبال در جریان نبود.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالیم که تیم گل گهر در دومین سال حضورش در لیگ برتر به جایی رسیده است که در خانه یک تیم پرمهره و پرهزینه مثل فولاد خوزستان، تیم حریف را با تمام سوابقش تحت فشار گذاشت و کاری کرد که از روی زمین، نیمکت و سکو فریاد می زدند که بازیکن شان به زمین بیفتد تا بازی را از جریان بیفتد.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان خاطر نشان کرد: خیلی خوشحالیم که گل گهر چنین کیفیتی را در زمین حریف ارائه نموده است و به آینده مان امیدواریم. آن چیزی باید نگرا ن کننده باشد که برای کسب امتیاز به هر چیزی دست بزنیم. خیلی خوشحالیم که برای کسب امتیاز از اصول مان دور نمی شویم و نماینده خوبی برای استان کرمان هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 24912

به "الهویی: برای کسب امتیاز به هر چیزی دست نمی زنیم، از کادر داوری گله مند هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: برای کسب امتیاز به هر چیزی دست نمی زنیم، از کادر داوری گله مند هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید