امینی: برای بهترین بازی ها در اندونزی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، می خواهیم دل مردم را شاد کنیم

به گزارش مجله آزمون اول، کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان وضعیت اردوی این تیم را مطلوب خواند و گفت: ما نماینده ملت ایران هستیم و می خواهیم دل آنها را شاد کنیم.

امینی: برای بهترین بازی ها در اندونزی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، می خواهیم دل مردم را شاد کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی امینی، دروازه بان و کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان درباره آخرین وضعیت بازیکنان این تیم پیش از دیدار مقابل عربستان در مسابقات فوتبال بازی های آسیایی 2018 گفت: وضعیت خوبی بر تیم حاکم است و تمرینات شاداب و باانگیزه ای را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنیم. همه ما همدل و هم قسم شده ایم که بتوانیم بهترین عملکرد را در این بازی ها از خود به نمایش بگذاریم و به همین دلیل از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در مورد دیدارهای تدارکاتی مقابل چین و عراق گفت: بازیکنان مسابقات داخلی و خارجی خوبی را پشت سر گذاشته اند. بازی مقابل چین سنگین و خوب بود. در این بازی روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم. مقابل عراق نیز دو دیدار تدارکاتی بسیار خوب را پشت سرگذاشتیم. امیدوارم در بازی های آسیایی نتایج خوب و لازم را بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان گفت: هماهنگی بچه ها و جو شادابی که بین بازیکنان وجود دارد، باعث شده تا با انگیزه بالا به مصاف حریفان خود برویم. بازی اول سخت است و امیدوارم پیروز میدان باشیم. ما نماینده ملت ایران هستیم و می خواهیم دل آنها را شاد کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3363

به "امینی: برای بهترین بازی ها در اندونزی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، می خواهیم دل مردم را شاد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امینی: برای بهترین بازی ها در اندونزی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، می خواهیم دل مردم را شاد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید