اهواز میزبان مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور

به گزارش مجله آزمون اول، دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: میزبانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان کشور به اهواز واگذار شد.

اهواز میزبان مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمدامین کجباف با اعلام این خبر اضافه کرد: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان کشور از 28 آذرماه به مدت 2 روز در اهواز برگزار می گردد.

دبیر هیات کشتی خوزستان ادامه داد: این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار گردیده و نفرات برتر به اردوی تیم ملی فراخوانده میشوند.

وی در ادامه به رقابت های لیگ متمرکز کشتی آزاد باشگاه های استان در رده سنی نوجوانان اشاره نمود و گفت: در انتها مرحله رفت این رقابت ها که با حضور تیم های هیات کشتی بندرامام، هیات کشتی اهواز، نفت امیدیه، هیات کشتی دشت آزادگان و هیات کشتی گچساران از استان کهکیلویه و بویر احمد به عنوان تیم میهمان در اهواز برگزار گردید، تیم نفت امیدیه با کسب هشت امتیاز تیمی و 142 امتیاز مثبت در صدر نهاده شد.

کجباف اضافه کرد: تیم های هیات کشتی بندرامام با چهار امتیاز تیمی و 92 امتیاز مثبت و هیات کشتی اهواز با چهار امتیاز تیمی و 87 امتیاز مثبت نیز در صندلی های دوم و سوم نهاده شدند.

وی همچنین به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی لیگ متمرکز باشگاه های استان خوزستان در رده سنی نوجوانان اشاره نمود و گفت: این مسابقات در روزهای 20 تا 21 آذرماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4672

به "اهواز میزبان مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز میزبان مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید