اونای امری در آستانه اخراج از آرسنال، 7 گزینه سرمربیگری توپچی ها

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی اسپانیایی توپچی های لندن در آستانه اخراج شدن از سمت سرمربیگری این تیم واقع شده است.

اونای امری در آستانه اخراج از آرسنال، 7 گزینه سرمربیگری توپچی ها

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال آرسنال شنبه شب در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس با گلزنی الکساندر لاکازت در وقت های تلف شده بازی، از شکست خانگی مقابل ساوتهمپتون گریخت و به تساوی 2-2 بسنده کرد. با تداوم نتایج ضعیف، اخراج اونای امری از سمت سرمربیگری توپچی های لندن قریب الوقوع است.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی تلگراف، اونای امری صندلی سابقش در رختکن آرسنال را از دست داده و بیشتر بازیکنان این تیم دست از حمایت از وی کشیده اند. بازیکنان این تیم از تاکتیک ها، انتخاب ترکیب و نوع تمرینات این سرمربی اسپانیایی سردرگم شده اند. در بین بازیکنان آرسنال هنوز هم کسانی هستند که از امری حمایت می نمایند، اما شمار آنها روز به روز کمتر می گردد.

طبق این گزارش، در صورتی که آرسنال اقدام به اخراج اونای امری نکند، خطر عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم وجود دارد، این در حالی است که ممکن است ستاره های این تیم از جمله الکساندر لاکازت و پی یر امریک اوبامیانگ نیز از جمع توپچی های لندن جدا شوند. با تغییر سرمربی تاتنهام که مورینیو جای پوچتینو را گرفت، طرفداران و بازیکنان آرسنال هم معتقدند چنین اتفاقی باید در تیم آنها هم رخ دهد.

نشریه انگلیسی سان در مورد گزینه سرمربیگری آرسنال در صورت اخراج اونای امری، گزارش داد مدیران باشگاه آرسنال مسئله ای با استخدام مائوریسیو پوچتینو، سرمربی اخراجی تاتنهام ندارند. این سرمربی آرژانتینی اما در سال 2018 در مصاحبه ای گفته بود: من هرگز راهنمایی تیم های بارسلونا و آرسنال را برعهده نخواهم گرفت چون من با اسپانیول و تاتنهام شناخته شدم. همچنین هیچگاه سرمربی روساریو سنترال نخواهم شد چون در تیم نیوولز اولدبویز رشد کردم.

از دیگر گزینه های سرمربیگری آرسنال در صورت قطع همکاری این باشگاه با امری عبارتند از: براندان راجرز سرمربی کنونی لسترسیتی، یولیان ناگلسمان سرمربی کنونی لایپزیگ، میکل آرتتا دستیار فعلی پپ گواردیولا در منچسترسیتی و باریکن پیشین آرسنال، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی پیشین یوونتوس، پاتریک وی یرا سرمربی کنونی نیس فرانسه و فردی لیونبرگ دستیار فعلی اونای امری.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4076

به "اونای امری در آستانه اخراج از آرسنال، 7 گزینه سرمربیگری توپچی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری در آستانه اخراج از آرسنال، 7 گزینه سرمربیگری توپچی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید