بارسا بدون مسی مقابل اینتر آماده، کاوه رضایی علیه تیری آنری

به گزارش مجله آزمون اول، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 مسابقه به سرانجام خواهد رسید.

بارسا بدون مسی مقابل اینتر آماده، کاوه رضایی علیه تیری آنری

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار چهارشنبه شب در قاره سبز به خاتمه می رسد. در ادامه به آنالیز دیدارهای چهارشنبه شب لیگ قهرمانان می پردازیم:

گروه A

بروخه - موناکو

دورتموند - اتلتیکومادرید

بروخه بلژیک در حالی به دیدار موناکو خواهد رفت که محتمل است کاوه رضایی در این دیدار برای اولین بار حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. مهاجم ایرانی با بدشانسی به دلیل مصدومیت دو دیدار نخست تیمش را در لیگ قهرمانان از دست داده است. او حالا فرصت دارد برابر تیم تیری آنری خودی نشان دهد و لیاقت خودش را نشان دهد.

همچنین دورتموند باید در دیگر دیدار خود به دیدار اتلتیکومادرید برود. تیم زردپوش آلمانی این روزها با درخشش پاکو آلکاسر در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفته است و حالا به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت.

گروه B

آیندهوون - تاتنهام

بارسلونا - اینتر

تاتنهام در سومین دیدار اروپایی خود در فصل جاری بعد از دو شکست پیاپی برابر اینتر و بارسلونا در هلند به دیدار آیندهوون خواهد رفت.

در یکی از جذاب ترین دیدارهای چهارشنبه شب، بارسلونا باید در حالی به دیدار اینتر برود که لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. ستاره بارسلونا که ال کلاسیکو یک شنبه آتی را نیز از دست داده است، در این فصل عملکرد خوبی در گلزنی داشته است. در طرف مقابل راجا ناینگولان هافبک بلژیکی تیم اینتر نیز به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است.

نزاتزوری با روحیه خوبی به استقبال این دیدار می آید چرا که با برتری در داربی میلان آن هم با گل دقیقه 90 ایکاردی روحیه گرفته است.

این دیدار یادآور دیدار تاریخی دو تیم در زمان حضور مورینیو در اینتر است که در نهایت با حذف بارسلونای گواردیولا برابر اینتری همراه بود که در نهایت در آن فصل به قهرمانی در اروپا رسید.

گروه C

پاری سن ژرمن - ناپولی

لیورپول - ستاره سرخ بلگراد

پاری سن ژرمن بعد از شکست برابر لیورپول، در بقیه دیدارهای خود نتایج خوبی به دست آورده است. شاگردان توخل با یک برد و یک باخت به دیدار تیم صدرنشین گروه یعنی ناپولی خواهند رفت. تیم پاریسی در این دیدار جان لوئیجی بوفون و دنی آلوس را در اختیار ندارد و در طرف دیگر حضور سیمونه وردی در این دیدار نیز در هاله ای از ابهام واقع شده است.

همچنین این دیدار تقابل کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی با تیم سابق خود است. آنچلوتی که از دوران خود در پاری سن ژرمن خاطرات خوبی دارد، حالا فرصت بازی برابر تیم سابقش را نیز به دست آورده است.

محتمل است آنخل دی ماریا ستاره هفته های اخیر پاری سن ژرمن در این دیدار حاضر نباشد.

در دیگر دیدار این گروه لیورپول که با درخشش محمد صلاح توانست هادرزفیلد را شکست دهد، میزبان ستاره سرخ تیم یک امتیازی این گروه است. شاگردان یورگن کلوپ به خوبی به این موضوع واقف هستند که برای صعود از گروه نباید فرصت کسب سه امتیاز خانگی این دیدار را از دست بدهند.

گروه D

لوکوموتیو مسکو - پورتو

گالاتاسرای - شالکه

در گروه چهارم رقابت ها نیز لوکوموتیو مسکو تیم بدون امتیاز این گروه اگر می خواهد امیدهایش را برای صعود از گروه از دست ندهد باید پورتو را شکست دهد و سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد. همچنین گالاتاسرای تیم سه امتیازی گروه نیز باید در خانه به دیدار شالکه برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 147

به "بارسا بدون مسی مقابل اینتر آماده، کاوه رضایی علیه تیری آنری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسا بدون مسی مقابل اینتر آماده، کاوه رضایی علیه تیری آنری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید