بازسازی ساختمان سه طبقه

به گزارش مجله آزمون اول، اینجا، یک آپارتمان چندطبقه خانوادگی است که به تازگی بازسازی شده. در این بازسازی ساختمان سه طبقه کف راهروی ورودی با کاشی های شطرنجی پوشیده شده. یک کمد آینه دار و نیمکت چوبی کنار درب ورودی قرار گرفته که برای آویزان کردن لباس ها و پوشیدن کفش به کار می فرایند.

بازسازی ساختمان سه طبقه

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در این بازسازی ساختمان سه طبقه بعد از عبور از درب های مشکی کشویی که به سبک روستایی طراحی شده اند، وارد فضای اُپن نشیمن و غذاخوری می شوید. اُپن بودن این سالن، به بچه ها اجازه می دهد به راحتی به بازی و شیطنت بپردازند. کاناپه مدولارِ آبی، کاملا متحرک بوده و به شکل های مختلف چیده می گردد. دیوار سفید رنگ هم صفحه نمایش فیلم هایی است به وسیله پروژکتور پخش می شوند.

اتاق غذاخوری که از دیوارهای قرمز تیره و مبلمان چوبی سفارشی برخوردار است، داخل شاهنین خانه قرار گرفته. کاشی های طوسی و سفید، راه رسیدن به آشپزخانه را نشان می دهند.

کابینت های مشکیِ آشپزخانه، با کاشی های سفید در تضاد هستند. کابینت های چوبی فوقانی هم ظاهری طبیعی و ارگانیک به محیط داده اند.

در این بازسازی ساختمان سه طبقه پلکانی که در کنج پذیرایی قرار گرفته است، بدنه ای چوبی و سفید رنگ دارد که به اتاق های خصوصی طبقه بالا منتهی می گردد.

در انتهای پلکان، یک دیوار نصفه با جاگلدانی های توکار ساخته شده. دیوارهای سفید این بازسازی ساختمان سه طبقه نوری که از پنجره ها به داخل می تابد را منعکس نموده و در روشنایی محیط تاثیر به سزایی دارند.

هریک از اتاق خواب ها، رنگبندی مخصوص به خود را دارند. در این اتاقی که در تصویر می بینید، هدبورد تختخواب از محدوده تخت فراتر رفته و به میزِ کار تبدیل شده.

در اتاق خواب بعدی، یک میز آبی می بینیم که مقابل پنجره قرار داده شده. تختخواب، تاشو بوده و نقش کاناپه را هم ایفا می نماید. یک ردیف قفسه سرتاسری هم زیرِ سقف تعبیه شده.

اتاق خواب سوم به شکل متفاوتی طراحی شده. این اتاق یک کنج مخصوص مطالعه و بازی دارد که فقط به وسیله نردبان قابل دسترسی است. زیر این اتاقک، یک تختخواب کگرددار و میزِ کار زرد رنگ قرار گرفته.

دیوارهای سرویس بهداشتی، سبز زیتونی هستند. تعداد زیادی کمد و کابینت چوبی در این اتاق هست که برای نگهداری لوازم حمام استفاده می شوند. در این بازسازی ساختمان سه طبقه قسمت دوش و حمام که کاشی کاری شده اند، به واسطه درب های شیشه ای مات از قسمت روشویی جدا شده اند.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9861

به "بازسازی ساختمان سه طبقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان سه طبقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید