باغ خدایان، صخره های قرمز کلرادو

به گزارش مجله آزمون اول، دست نقاش و معمار طبیعت، خیلی وقت ها طرح های ناب و زیبایی می کشد که با تمام سادگی شان انسان را مجذوب خود می نماید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا به مرور یکی از معماری های طبیعی خلقت بپردازیم.

باغ خدایان، صخره های قرمز کلرادو

جهت دریافت خدمات نمای بیرونی ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

کلرادو، ایالات متحده

صخره های قرمز رنگ با ویژگی های منحصر به فرد خود اشکال غیر قابل باوری را خلق نموده اند. صخره های مشهوری مثل دوقلو های سیامی، ویندو راک یا صخره ی متوازن ثابت می نمایند که بهترین هنرمند خود طبیعت است.

باستان شناسان برآورد نموده اند که انسان ها از 250 سال قبل از میلاد در این ناحیه ساکن بوده اند. نام فعلی این منطقه توسط یک نقشه بردار انتخاب شده است. این ناحیه سالانه پذیرای بیش از دو میلیون گردشگر است که همین موضوع این پارک را تبدیل به محبوب ترین مقصد گردشگری کلرادو نموده است. در این ناحیه می توانید به اسب سواری، کوه نوردی، قله نوردی و پیاده روی بپردازید. ضمناً، به دلیل مناظر زیبا و تحسین برانگیز، این ناحیه به شدت مورد توجه عکاسان است و برای ورود به آن نیازی به پرداخت هزینه نیست.

همه طول سال برای سفر به این ناحیه مناسب است. اما ورود به پارک، از اول ماه می تا آخر ماه اکتبر از ساعت 5 صبح تا 11 شب و از اول ماه نوامبر تا اواخر ماه آوریل از ساعت 5 صبح تا 9 شب و عزیمت به پارک از سمت کلرادو با اتومبیل امکان پذیر است. در ادامه به تماشای آلبوم عکس این پارک زیبا می نشینیم:

نظر شما در خصوص این منطقه زیبا چیست؟

منبع: placestoseeinyourlifetime

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5070

به "باغ خدایان، صخره های قرمز کلرادو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ خدایان، صخره های قرمز کلرادو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید