بانوی طلایی رویینگ ایران: نباید جیوگا را از دست بدهیم ، بدون او در جاکارتا به مشکل می خوریم

به گزارش مجله آزمون اول، نازنین رحمانی با تمجید از عملکرد مربی رومانیایی رویینگ گفت: بدون این مربی قطعا در بازی های آسیایی جاکارتا به مشکل خواهیم خورد.

بانوی طلایی رویینگ ایران: نباید جیوگا را از دست بدهیم ، بدون او در جاکارتا به مشکل می خوریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

نازنین رحمانی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره احتمال عدم ادامه همکاری فدراسیون قایقرانی با مربی رومانیایی اظهار کرد: یک مربی چند ماه با ورزشکاران کار نموده و در شرایطی که هیچ کس امیدی به مدال نداشته در مواد مختلف پیروز بوده که این نشان می دهد چقدر این مربی کاربلد است. او قول مدال های مختلف در بازی های آسیایی داده بود اما اکنون به سادگی از دستش داده ایم و این اصلا درست نیست. ما با راهنمایی این مربی خارجی توانستیم در قهرمانی آسیا پیروز شویم و قطعا اگر او نباشد در جاکارتا کارمان سخت خواهد بود و کسب مدال شاید غیرممکن گردد.

دارنده دو مدال طلای قهرمانی آسیا ادامه داد: هیچ کس کوشش های شبانه روزی او را در تایلند ندید که چطور برای همه ورزشکاران وقت می گذاشت و دغدغه داشت. او می توانست در جریان مسابقات بیخیال باشد و به خیلی از مشکلاتی که به او مربوط نیست کاری نداشته باشد اما کوشش کرد و تا می توانست دوید تا ورزشکاران بدون مشکل به آب بزنند و پیروز شوند. او نقش زیادی در پیروزیت رویینگ ایران در قهرمانی آسیا داشت و حالا نمی خواهیم او را حفظ کنیم؟ کجای جهان چنین اتفاقی می افتد؟

ملی پوش رویینگ ایران اضافه نمود: هر بار که درباره دلیل این اتفاق پرسیده ایم گفته اند برای او پرونده ای ایجاد شده که اجازه نمی دهد کارش را ادامه دهد. او این همه کوشش کرد و با تیم بزرگسالان و جوانان نتیجه فوق العاده ای کسب کرد و حالا در آستانه بازی های آسیایی از تیم رفته است.

او ادامه داد: ما از وزارت ورزش خواستیم که با حمایت از فدراسیون شرایط بازگشت این مربی را برای رویینگ مهیا کند. رویینگ رشته پرمدالی است و همه کشورهای آسیایی برای جاکارتا روی آن سرمایه گذاری نموده اند و ما نباید زمان را از دست بدهیم. منافع ملی و سربلندی کشور از همه چیز مهم تر است و قطعا ملی پوشان رویینگ با این مربی می توانند در جاکارتا مدال های خوشرنگی کسب نمایند.

بانوی طلایی رویینگ ایران همچنین گفت: جیوگانیک از کشورهای آسیایی پیشنهاد دارد اگر او به کشورهای دیگر برود قطعا تکرار مدال های طلا توسط ورزشکاران ایران به غیرممکن نزدیک می گردد. ورزشکاران او در کشورهای دیگر پیشرفت خواهند داشت و با شناخت کامل از ما آماده می شوند که این اصلا اتفاق خوبی نیست.

رحمانی در سرانجام گفت: همه ورزشکاران رویینگ از کار با جیوگانیک راضی هستند و می خواهند که او باشد. فدراسیون هم در کوشش است این اتفاق بیفتد و امیدوارم وزارت ورزش هم از ما و فدراسیون حمایت کند تا بدون دغدغه کارمان را ادامه بدهیم. رویینگ رشته سختی است و ورزشکارانش با همه افتخارهایی که داشته و دارند بدون چشم داشت کار نموده اند و حالا یک درخواست دارند. این درخواست هم برای اولین بار است و امیدوارم که قبول گردد و ما با خیال راحت برای بازی های آسیایی تمریناتمان را شروع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3503

به "بانوی طلایی رویینگ ایران: نباید جیوگا را از دست بدهیم ، بدون او در جاکارتا به مشکل می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی طلایی رویینگ ایران: نباید جیوگا را از دست بدهیم ، بدون او در جاکارتا به مشکل می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید