با هوش مصنوعی و فتوشاپ می شود، عکس های قدیمی و سردیس ها را ترمیم و زنده کرد، اما آیا می شود شخصیت های کارتونی را هم تبدیل به آدم های واقعی کرد؟

به گزارش مجله آزمون اول، سال های اخیر، سال های نهضت ترمیم و رنگی کردن عکس های سیاه و سفید و رنگ و رو رفته قدیمی بوده اند. اما فراتر از آن با هوش مصنوعی، هنرمندان پرتره های نقاشی و سردیس های شخصیت های تاریخی را هم تبدیل به عکس های بسیار واقع نما کرده اند. انگار که آنها زنده شده اند و رخت و لباس و آرایش مو و صورت کنونی اختیار کرده اند.

با هوش مصنوعی و فتوشاپ می شود، عکس های قدیمی و سردیس ها را ترمیم و زنده کرد، اما آیا می شود شخصیت های کارتونی را هم تبدیل به آدم های واقعی کرد؟

اما در مورد شخصیت های کارتونی چه؟ مشکل این است که در طراحی این کاراکترها معمول از قواعد نقاشی چهره و اندام روتین، استفاده نمی شود و نسبت های کلا اغراق شده هستند و بنابراین برای تبدیل این شخصیت ها به آدم های واقعی یا نزدیک به واقعی، باید زحمت بسیار بیشتری کشید.

در اینستاگرام یک پیج وجود دارد که به کلی همین کار را به صورت پیگیر انجام می دهد.

کاش هنرمندی ایرانی هم پیدا می شد و شخصیت های عروسکی محبوب ایرانی را به صورت واقع نما درمی آورد. مخصوصا شخصیت های سریال کلاه قرمزی را که گویا دیگر هیچ وقت در عمرمان نمی توانیم قسمتی تازه از آن را ببینیم و اجازه آن داده نمی شود!

مو

اریک

کارل فردریکسن

ند فلمدرز:

میلوس:

آنا:

راپونزل:

علاء الدین:

پیتر پن:

لیدی ترمین:

السا:

اولیو اویل:

جان اسمیت:

ایزابل مدریج:

کریستوف:

سفید برفی:

بارت سیمپسون:

و برخی شخصیت های غیرکارتونی:

ژولیوس سزار:

کالیگولا:

بخوانید:

یک نگاتیو را فقط با مغزتان ظاهر کنید!

این عکس، یک تبلیغ شرکت سونی است.روی نقاط رنگی روی بینی در عکس تمرکز کنید، تا 30 بشمارید، حالا به دیوار یا سقف سفید رنگ یا هر جایی که سفید یکدست باشد نگاه کنید و شروع به پلک زدن کنید.…

منبع: یک پزشک
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 36049

به "با هوش مصنوعی و فتوشاپ می شود، عکس های قدیمی و سردیس ها را ترمیم و زنده کرد، اما آیا می شود شخصیت های کارتونی را هم تبدیل به آدم های واقعی کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هوش مصنوعی و فتوشاپ می شود، عکس های قدیمی و سردیس ها را ترمیم و زنده کرد، اما آیا می شود شخصیت های کارتونی را هم تبدیل به آدم های واقعی کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید