بهنام ابوالقاسم پور 3 ماه محروم شد!

به گزارش مجله آزمون اول، مسابقه تیم های آرمان گهر سیرجان و سایپا برگزار و از سوی بهنام ابوالقاسم پور، مدیر تیم سایپا تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که منجر به صدور قرار دستور موقت مبنی بر محرومیت نامبرده از حضور در استادیوم های محل برگزاری مسابقه تیم مربوطه شده بود، رخ داد.

بهنام ابوالقاسم پور 3 ماه محروم شد!

وی به سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه های برگزاری مسابقات تیم با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت 700 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با صدور این رای از قرار دستور موقت صادره برطرف اثر می گردد. این رای قابل تجدید نظر است.

* امیر محمد محکم کار، بازیکن تیم سایپا به علت رفتار غیرورزشی و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به 6 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

* احمد کعبیان پور، مربی تیم سایپا به علت بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*مجتبی بیژن، بازیکن تیم سایپا تهران به علت رفتارغیرورزشی (خطای شدید که منجر به اخراجش شد) به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

* تیم سایپا تهران به علت داشتن 5بازیکن اخطاری باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 41661

به "بهنام ابوالقاسم پور 3 ماه محروم شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهنام ابوالقاسم پور 3 ماه محروم شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید