به کمپ تمرینی فدراسیون جهانی دعوت شدم، در مسابقات آسیایی تایلند شانس مدال دارم

به گزارش مجله آزمون اول، ملی پوش اصفهانی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: در مسابقات آسیایی تایلند شانس مدال دارم، هرچند اکنون در شرایط بدنی متوسطی قرار دارم اما با تمرینات می توانم به شرایط بهتری برسم.

به کمپ تمرینی فدراسیون جهانی دعوت شدم، در مسابقات آسیایی تایلند شانس مدال دارم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

امیرحسین جمشیدیان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان درباره مسابقات پیش روی خود گفت: امشب همراه با تیم ملی به ایتالیا اعزام می شویم و در این کشور در 3 مسابقه جهانی رکاب می زنیم و پس از آن بلافاصله برای حضور در مسابقات آسیایی راهی تایلند خواهیم شد.

وی درباره سطح برگزاری این مسابقات و شانس کسب مدال در تورنمنت های پیش رو گفت: مسابقات ایتالیا در سطح جهانی برگزار می گردد و واقعا نمی توان قول مدال داد؛ در این مسابقات با این سطح اگر در بین بیست سی نفر نخست هم قرار بگیریم خیلی خوب است اما ما هیچگاه چشم از مدال برنمی داریم.

رکاب زن ملی پوش تیم سپاهان گفت: اما در مسابقات آسیایی تایلند شانس مدال دارم، هرچند اکنون در شرایط بدنی متوسطی قرار دارم اما با حضور در تورنمنت ایتالیا و ادامه تمرینات می توانم به شرایط بهتری برای مسابقات آسیایی برسم.

وی با بیان اینکه در مسابقات تایلند در بخش کوهستان و در رده سنی جوانان شرکت می کنم، توضیح داد: ما هم مانند سایر رقبا برای این مسابقات تمرین نموده ایم و رسیدن به مدال بستگی به کوشش خودم دارد که امیدوارم به صندلی خوبی برسم.

جمشیدیان که به تازگی برای حضور در کمپ تمرینی فدراسیون جهانی دعوت شده، درباره این فرصت پیش آمده گفت: از طرف فدراسیون جهانی این دعوت از من انجام شده اما حضور من در این کمپ بستگی به مسابقات پیش رو و تصمیم فدراسیون دارد.

وی توضیح داد: در حال حاضر اقدام صددرصدی در راستای اعزام به این کمپ صورت نگرفته و تمرکز خود را روی مسابقات ایتالیا و تایلند گذاشته ایم تا پس از بازگشت از این مسابقات، موضوع دعوت به کمپ فدراسیون جهانی مطرح و درباره آن تصمیم گیری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین جمشیدیان رکاب زن جوان تیم ملی دوچرخه سواری در مسابقات قهرمانی آسیا 2016 به دو مدال ارزشمند دست یافت و برای حضور در کمپ تمرینی فدراسیون جهانی از وی دعوت به عمل آمده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3376

به "به کمپ تمرینی فدراسیون جهانی دعوت شدم، در مسابقات آسیایی تایلند شانس مدال دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به کمپ تمرینی فدراسیون جهانی دعوت شدم، در مسابقات آسیایی تایلند شانس مدال دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید