بی اعتنایی سرمربی پرسپولیس به ادعای مهاجم گلزن

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با فولاد خوزستان در سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور پیگیری می گردد که علاوه بر عدم معین تکلیف درباره خریدهای زمستانی هنوز شرایط چند بازیکن این تیم برای خروج از فهرست معین نشده است.

بی اعتنایی سرمربی پرسپولیس به ادعای مهاجم گلزن

سرمربی پرسپولیس به علت مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی قصد داشت عیسی آل کثیر را از فهرست بازیکنان تیم برای نیم فصل دوم کنار بگذارد اما ادعای مهاجم گلزن سرخ ها همه چیز را به آینده موکول کرد.

آل کثیر پس از یک ماه استراحت مدعی شد هیچ مسئله ای برای تمرین کردن ندارد و تشخیص پزشکان متخصص درباره او کاملا اشتباه بوده است. او با درخواست شخصی خود خواهان حضور در تمرینات و ادامه حضور در بازی های تیم شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از بازگشت به تمرینات تیم که به علت استعفا چند روزی حضور نداشت اجازه حضور آل کثیر در تمرینات را داده است اما مجوز حضور او در جمع سایر بازیکنان برای تمرینات تاکتیکی را نداده است.

سرمربی سرخپوشان مرکز ماندن او در پرسپولیس را مشروط به معاینه دوباره پزشکان متخصص درباره زانوی آسیب دیده آل کثیر نموده و حاضر نیست از او فعلا استفاده کند.

جراحان متخصص زانو قرار است پرونده آل کثیر را دوباره آنالیز نمایند تا این بازیکن شانس خود را برای ماندن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی را بیازماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 32832

به "بی اعتنایی سرمربی پرسپولیس به ادعای مهاجم گلزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اعتنایی سرمربی پرسپولیس به ادعای مهاجم گلزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید