ترامپ: بایدن برنده نشده است، انتخابات به انتها نرسیده!

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواستار در انتخابات 2020 امروز شنبه در واکنش به اعلام پیروزی جو بایدن رقیب دموکرات خود در رسانه اجتماعی توئیتر بیانیه ای صادر کرد.

ترامپ: بایدن برنده نشده است، انتخابات به انتها نرسیده!

در بیانیه صادره از سوی نامزد جمهوری خواستار در این خصوص آمده است: همه می دانیم چرا بایدن عجله داشت تا به دروغ اعلام پیروزی کند و رسانه ها هم به یاری او آمده اند.

دونالد ترامپ در این خصوص ادعا کرد: آنها نمی خواهند حقیقت آشکار گردد. واقعیت این است که انتخابات به سرانجام نرسیده است. جو بایدن به عنوان برنده در هیچیک از ایالات به ثبت نرسیده است! چه برسد به اینکه برنده ایالت های کلیدی که به بازشماری آرا رفته اند یا ایالت هایی که ستاد ما چالش های حقوقی مآغاز ارائه داده که می تواند برنده نهایی را مشخص کند.

وی در این باره ادامه داد: برای نمونه در پنسیلوانیا ناظران قانونی ما اجازه دسترسی معنادار برای نظارت بر فرایند شمارش آرا را پیدا نکردند. آرا قانونی تصمیم می گیرند که چه کسی رئیس جمهور است، نه رسانه های خبری.

نامزد جمهوری خواستار اضافه کرد: از روز دوشنبه کار را در دادگاه ها آغاز می کنیم تا قانون اجرا گردد و پیروز واقعی انتخاب گردد.مردم آمریکا مستحق انتخابات صادقانه هستند. تا احقاق حق مردم آمریکا برای شمارش صادقانه آرا از پا نخواهم نشست.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18043

به "ترامپ: بایدن برنده نشده است، انتخابات به انتها نرسیده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بایدن برنده نشده است، انتخابات به انتها نرسیده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید