توافق فدراسیون فوتبال با شستا برای بازپرداخت مطالبه سنگین

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) بعد از مسائل فدراسیون فوتبال در پرداخت قرارداد مارک ویلموتس مبلغ 2 میلیون یورو به فدراسیون یاری کرد. با این حال و بعد از گذشت ماه ها از جدایی ویلموتس از تیم ملی ایران، فدراسیون نتوانست مطالبات کامل خود را به شستا بازگرداند.

توافق فدراسیون فوتبال با شستا برای بازپرداخت مطالبه سنگین

چند روز پیش بود که شرکت شستا اقدام به توقیف اموال فدراسیون فوتبال و مزایده ساختمان این فدراسیون کرد. این شرکت همچنین ساختمان باشگاه پرسپولیس را هم که متعلق به فدراسیون فوتبال است، به مزایده گذاشت.

این اتفاق پس از وساطت مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و تبادل نظر با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت موقت به حالت تعلیق در آمد تا فکری به حال این مطالبات و مشکل فدراسیون فوتبال گردد.

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه مجمع فدراسیون اسکی در پاسخ به سئوال خبرنگاران در این مورد، گفت: توافقاتی در این زمینه انجام شده است و به زودی فدراسیون بدهی خود را به شستا پرداخت می نماید.

به گزارش خبرنگاران، باتوجه به بالا بودن مبلغ این بدهی تعیین نیست فدراسیون فوتبال که پولی در حساب خود ندارد چطور می تواند این بدهی را بپردازد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20664

به "توافق فدراسیون فوتبال با شستا برای بازپرداخت مطالبه سنگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق فدراسیون فوتبال با شستا برای بازپرداخت مطالبه سنگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید