توسعه بانکداری الکترونیک با دانش بومی

به گزارش مجله آزمون اول، خبرگزاری خبرنگاران-66 زیر ساخت بومی در حوزه بانکداری الکترونیک طراحی شد تا زمینه برای کاهش هزینه ها و به کارگیری فناوری های هوشمند در کار های بانکی و مالی فراهم شود.

توسعه بانکداری الکترونیک با دانش بومی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سامانه معاملات برخط سهام، کیف الکترونیک خبرنگاران، سامانه جامع ارزی، سامانه امنیتی رمز نگاری پویا، سامانه جامع پرداخت با کارت، سامانه تشخیص تقلب و ناهنجاری در سیستم بانکی گمانیک، سامانه مدیریت اقتصادی شخصی حساب کتاب (هدف)، نرم افزار همراه تردیر، پلتفرم پرداخت و کیف پول الکترونیک جیبیت، درگاه بانک، زیبال (واسط پرداخت بین فروشگاه های آنلاین و pos های پرداخت)، کیف پول الکترونیکی زرین پال و ... از جمله این محصولات هستند.

محصولاتی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید شده و بازار خود را توسعه داده اند. این تولیدات در بخش ها و صنایع مختلفی مانند بانکداری، آموزش، جمع آوری سرمایه و مدیریت سرمایه گذاری کاربرد های فراوانی دارند. کاربران از طریق این فناوری، مدیریت و پیگیری امور خود مخصوصا امور اقتصادی را به راحتی انجام می دهند.

کارشناسان معتقدند که فین تک (فناوری بانکداری الکترونیکی) باعث سهولت داد و ستد اقتصادی شده و سرعت کار ها را اقزایش داده است و همه کشور ها برای رشد سریع تر در حوزه های اقتصادی و اقتصادی نیازمند استفاده از این فناوری هستند تا بتوانند با دیگر کشور های جهان ارتباط اقتصادی بیشتری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 33112

به "توسعه بانکداری الکترونیک با دانش بومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه بانکداری الکترونیک با دانش بومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید