جهانبخش: کارت قرمز می توانست کار ما را سخت کند، ملاقات سختی با کره جنوبی خواهیم داشت

به گزارش مجله آزمون اول، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که کارت قرمز شجاع خلیل زاده می توانست کار را برای ایران در ادامه بازی سخت کند.

جهانبخش: کارت قرمز می توانست کار ما را سخت کند، ملاقات سختی با کره جنوبی خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش پس از ملاقات مقابل امارات و رجحان یک بر صفر مقابل این تیم در بازی خارج از خانه گفت: خیلی خیلی از این برد خوشحالم. مقابل حریف خیلی خوبی بودیم و باید این بازی را می بردیم.

وی اضافه نمود: بازی در امارات به خاطر شرایط آب و هوا همواره سخت است، اما ما برای همه چیز آماده بودیم که فوتبال بازی و از فضاها استفاده کنیم.

هافبک تیم ملی با اشاره به کارت قرمز شجاع خلیل زاده که با VAR برگردانده شد، گفت: کارت قرمز می توانست کار ما را سخت کند، اما ماجرا تغییر کرد. ما در جهت انتخابی جام جهانی توانستیم خیلی خوب پیش برویم و تا جایی که توانستیم کوشش کردیم تا پیروز شویم.

جهانبخش درباره ملاقات با کره جنوبی اظهار داشت: همواره راجع به شرایط صحبت نموده بودیم و گفته ایم که می خواهیم بازی به بازی جلو برویم. نمی خواهیم بگوییم سه بازی برنده شدیم. همواره می خواهیم به قدم جلو نگاه کنیم و امشب خوشحالی و از فردا به بازی بعدی فکر می کنیم.

وی گفت: تقابل با کره جنوبی بازی بسیار سختی است و این را می دانیم. هنوز چیزی تمام نشده و باید همینطور ادامه بدهیم تا به جام جهانی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 29553

به "جهانبخش: کارت قرمز می توانست کار ما را سخت کند، ملاقات سختی با کره جنوبی خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: کارت قرمز می توانست کار ما را سخت کند، ملاقات سختی با کره جنوبی خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید