حتی از یک دقیقه حضور در جام جهانی هم نمی گذرم ، از 15 سالگی در تیم ملی هستم

به گزارش مجله آزمون اول، مدافع ملی پوش پرسپولیس می گوید سرمربی تیم ملی این کاراکتر را به خوبی نشان داده که می تواند به خوبی رفاقت و صمیمیت را در تیم ملی ایجاد کند.

حتی از یک دقیقه حضور در جام جهانی هم نمی گذرم ، از 15 سالگی در تیم ملی هستم

به گزارش خبرنگاران مرتضی پورعلی گنجی درباره برگزاری برنامه های کادر فنی تیم ملی با عنوان ارزیابی فنی گفت: در ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحالم در جمع ملی پوشان هستم. با بازگشت آقای کی روش به تیم ملی مثل چهار سال قبل هم بازیکنان و هم تمام کسانی که در مجموعه پک حضور دارند، از این اتفاق خوشحالند چون هر کدام وظیفه مشخصی دارند و بر اساس آن وظیفه کار می نمایند. شاید کار زیاد خستگی هم داشته باشد اما همه این تیم با شور و اشتیاق زیاد در حال تلاشند.

او اضافه کرد: برنامه های تیم ملی با دقت بر روی جزییات به خوبی پیش می رود. ما با این شرایط در زمان قبلی حضور آقای کی روش در تیم ملی آشنا بودیم و الان هم که با تجربه تر شده ایم راحت تر طبق این برنامه پیش می رویم. اگر بخواهم خلاصه به شما بگویم واقعیت این است که همه با جدیت تمام در حال کار هستند تا برای تیم ملی برترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشند.

پورعلی گنجی با اشاره به نظم و انضباط موجود در تیم ملی گفت: در این سال هایی که در فوتبال حضور داشته ام با مربیان داخلی و خارجی زیادی کار نموده ام. جدا از مسائل فنی، فاکتوری که باعث موفقیت یک تیم می گردد نظم و اتحاد است. جمع کردن یک تیم و ایجاد همدلی آن چیزی است که یک تیم برای موفقیت به آن احتیاج دارد و این موضوع کلید موفقیت تیم های بزرگ جهانست. سرمربی تیم ملی این کاراکتر را به خوبی نشان داده که می تواند به خوبی رفاقت و صمیمیت را در تیم ملی ایجاد کند به طوری که وقتی یک بازیکن حتی یک جلسه هم در تمرین تیم ملی حاضر می گردد به خوبی متوجه این موضوع می گردد. خوشحالم که کی روش این احترام و همدلی را در تیم ملی به وجود آورده. این چیزی است که به آن احتیاج داشتیم و با این اتفاق هر چیزی شدنی است.

او درباره نمایش ایران برابر اروگوئه و سنگال و امیدهایی که این دو بازی در بین طرفداران فوتبال برای عملکرد آبرومندانه تیم ملی در جام جهانی ایجاد کرد هم گفت: دو بازی بسیار خوب داشتیم. فوتبال ایران به این دست بازی ها احتیاج دارد. ما در حال حاضر بازیکنان بزرگی در تیم ملی داریم اما تنه به تنه زدن به بازیکنان بزرگ جهان باز هم می تواند به تجربه تیم ملی اضافه کند. ما در گروه آسانی نیستیم و هر حریفی که در جام جهانی حضور دارد قطعا شاخصه های لازم برای حضور در چنین رویداد بزرگی را داشته اما قطعا دیدارهایی مثل اروگوئه و سنگال برای تیم ملی مفید هستند.

مدافع تیم ملی اضافه کرد: بر اساس برنامه کادر فنی تیم ملی مثل دوره قبلی جام جهانی پله به پله آماده حضور در مسابقات می شویم. در جام جهانی قبلی اگر بدشانس نبودیم از گروه صعود می کردیم. الان هم هر چند رقیبان قدرتمندی داریم اما هر چیزی امکان پذیر است. حضور در جام جهانی برای هر تیمی انگیزه زیادی ایجاد می نماید. به غیر این ما در تیم ملی با توجه به رقیبانی که داریم انگیزه های مضاعفی داریم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

پورعلی گنجی در سرانجام درباره انگیزه شخصی خود برای حضور در جام جهانی نیز این چنین گفت: شاید کلیشه ای به نظر بیاید اما حضور در جام جهانی آرزوی همه بازیکنان فوتبال جهانست و نمی گردد این را کتمان کرد. در کل همه بازیکنان دوست دارند در همه تورنمنت ها جزوی از تیم ملی کشور باشند چه برسد به جام جهانی. خدا به من لطف داشته تا از 15 سالگی پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و الان هم همه تلاشم را می کنم برای تیم ملی مثمرثمر باشم. در جام جهانی حتی اگر یک دقیقه هم فرصت بازی داشته باشم مثل همه بازی های قبلی تمام تلاشم را می کنم تا برای تیم ملی کشورم برترین عملکرد را داشته باشم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 38592

به "حتی از یک دقیقه حضور در جام جهانی هم نمی گذرم ، از 15 سالگی در تیم ملی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حتی از یک دقیقه حضور در جام جهانی هم نمی گذرم ، از 15 سالگی در تیم ملی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید