حدسیات اختصاصی توییتر برای کاربران ، مروری بر هر آنچه هوش مصنوعی از شما می داند

به گزارش مجله آزمون اول، توییتر فهرستی از همه چیزهایی که کاربران دوست دارند را به شکل اختصاصی در اختیار آنان می گذارد این ویژگی از مدتی پیش در دستور کار توییتر بود و اکنون عملی شده است.

حدسیات اختصاصی توییتر برای کاربران ، مروری بر هر آنچه هوش مصنوعی از شما می داند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، توییتر این ویژگی جدید را بر اساس مواردی که شما به آنها علاقه مند هستید، تنظیم می نماید. این موضوع یاری می نماید شما هر چه سریعتر موارد دلخواه خود را شناسایی نموده و آنالیز کنید.

به طور کلی توییتر اطلاعات زیادی در مورد کاربران جمع آوری می نماید، از جمله یک فهرست کامل موسوم به inferred interests که شامل تجارب شخصی کاربران می گردد.

این فهرست از مدتی پیش در دستور کار توییتر بود اما اکنون کاربران به طور کامل به این فهرست دسترسی خواهند داشت. شاید برایتان جالب باشد بدانید که توییتر در مورد شما چه چیزهایی می داند، بنابراین اگر می خواهید از اطلاعات مرتبط با خودتان آگاهی داشته باشید سری به inferred interests بزنید.

این بسیار مهیج است که ببیند برای خودتان در توییتر یک پرونده اختصاصی دارید. این فهرست شخصی دارای بهترین حدس های توییتر در مورد علاقه مندی های شماست. فهرستی که از نمایش های تلویزیونی مورد علاقه تا ورزش ها و حتی برخی از موارد به ظاهر تصادفی را شامل می گردد.

اگر برای شما هم جالب است بدانید توییتر از شما چه می داند سری به این فهرست بزنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 298

به "حدسیات اختصاصی توییتر برای کاربران ، مروری بر هر آنچه هوش مصنوعی از شما می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدسیات اختصاصی توییتر برای کاربران ، مروری بر هر آنچه هوش مصنوعی از شما می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید