خبرنگاران تجسم آداب و سنتهای ایرانی در یک پویش هنری

به گزارش مجله آزمون اول، همدان- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان نخستین پویش تصویرسازی از ظرفیت های نشاط و شادی در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی اطلاع داد و گفت: علاقه مندان عکس، متن و ویدئوهای خود را به دبیرخانه این پویش ارسال نمایند.

خبرنگاران تجسم آداب و سنتهای ایرانی در یک پویش هنری

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

احمدرضا احسانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این پویش با هدف ایجاد زمینه تفکر و تامل عمومی درباره مسائل و موضوعات دارای اولویت عرصه فرهنگی و اجتماعی راه اندازی شده است.

وی یاری به افزایش سهم فراوریات داخلی در فضای مجازی، جلب مشارکت و بهره گیری از ظرفیت های عمومی کاربران برای فراوری و نشر محتوای متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی در فضای مجازی و ارتقا نقش مردم در فراوری و مصرف فرهنگی را از اهداف این پویش برشمرد و گفت: یاری به جریان های فرهنگی ملی و منطقه ای و ارتقا سطح آموزش ها و اطلاع رسانی عمومی درباره مسائل فرهنگی و هنری از دیگر اهداف این رویداد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه پویش در قالب سه بخش متن، تصویر و ویدئو برگزار می گردد اضافه کرد: در بخش متن آثاری مثل مقاله، قطعه ادبی، شعر و داستانک در بخش تصویر هم آثار عکس، پوستر و اینفوگرافی و در بخش ویدئو نیز موشن گرافی، فیلم کوتاه و انیمیشن در دبیرخانه پویش پذیرفته می گردد.

احسانی اظهار داشت: دریافت آثار برای این پویش از یکم بهمن شروع شده و تا 10 اسفند ادامه دارد و آئین اختتامیه این پویش و تجلیل از برگزیدگان هم 23 اسفندماه برگزار می گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر و ارسال آثار می توانند به آدرسwww.hamedan1.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20938

به "خبرنگاران تجسم آداب و سنتهای ایرانی در یک پویش هنری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تجسم آداب و سنتهای ایرانی در یک پویش هنری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید