خبرنگاران راموس مثل مسی؛ سیتی برای مدافع رئال هم دندان تیز کرد

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- کهکشانی ها درصورتی که در اوایل سال 2021 برای امضای قراردادی جدید با سرخیو راموس وارد مذاکره نشوند، یکی از دارایی های ارزشمند خود را از دست خواهند داد.

خبرنگاران راموس مثل مسی؛ سیتی برای مدافع رئال هم دندان تیز کرد

به گزارش خبرنگاران، راموس با توجه به اتمام قراردادش با رئال مادرید، و همچنین باز شدن پنجره جابجایی زمستانی، می تواند با باشگاه های انگلیسی وارد مذاکره شود و این در حالی است که کهکشانی ها هنوز پیشنهاد جدیدی به کاپیتان خود نداده اند.

جایگاه راموس به عنوان اسطوره مادرید از مدت ها پیش تثبیت شده و او به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا، پس از بازگشت از سویا به سانتیاگو برنابئو در سال 2005، به رئالی ها کمک کرد تا پنج بار لالیگا و چهار بار لیگ قهرمانان را فتح کنند.

دفاع آخر رئال، 666 بازی برای رئال انجام داده و به عنوان یک مدافع عدد چشمگیر 100 را برابر گل های زده خود ثبت کرده و باوجود اینکه در ماه مارس 35 ساله می شود، همواره یکی از نام های اصلی در ترکیب تیم تحت هدایت زین الدین زیدان بوده است.

با این حال، راموس تازه به 6 ماه انتهای قرارداد خود وارد شده و اخبار حاکی از آن است که مرد اسپانیایی می تواند در انتها فصل چالش تازه ای را تجربه کند.

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه منچسترسیتی شرایط تمدید قرارداد راموس را با رئال زیرنظر گرفته و در صورت عدم دریافت پیشنهاد از سوی رئال، برای جذب مرد اسپانیایی وارد عمل خواهد شد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که چند روز پیش لیونل مسی نیز وارد 6 ماه انتهای قرارداد خود با بارسلونا شد و شرایط مشابهی با مدافع رئال دارد.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20573

به "خبرنگاران راموس مثل مسی؛ سیتی برای مدافع رئال هم دندان تیز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راموس مثل مسی؛ سیتی برای مدافع رئال هم دندان تیز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید