خبرنگاران نویدکیا: همه کوشش خود را می کنم تا کمترین اشتباه را در سپاهان داشته باشم

به گزارش مجله آزمون اول، اصفهان-خبرنگاران- سرمی جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سرمربیگری سپاهان کار سختی است اما همه کوشش خود را خواهم کرد تا کمترین اشتباه را داشته باشم.

خبرنگاران نویدکیا: همه کوشش خود را می کنم تا کمترین اشتباه را در سپاهان داشته باشم

به گزارش خبرنگاران، محرم نوید کیا شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم معارفه خود در استادیوم نقش دنیا اصفهان در جمع خبرنگاران اضافه نمود: امیدوارم بتوانم به تیم خود یاری کنم چون راهنمایی سپاهان کار سختی است و باید تمام کوشش خود را کرد.

وی با بیان اینکه روزهای سختی در انتظار ماست، گفت: در این راستا باید تصمیمات سخت و قاطعی گرفت ولی من همه سعی خود را می کنم تا این تصمیمات به نفع سپاهان باشد و طرفداران تیم را از ما راضی کند.

نویدکیا با بیان اینکه انتظار من از تماشاگران سپاهان این است که مثل همواره از تیم خود حمایت نمایند و به تصمیمات من احترام بگذارند، گفت: ممکن است من نیز اشتباهی داشته باشم ولی طرفداران باید از تیم خود حمایت نمایند و من هم برای سربلندی سپاهان تمام کوشش خود را خواهم کرد.

وی توضیح داد: طرفداران این موضوع را بدانند که من دوستانم را دور خود جمع نمی کنم چون برایم موفقیت سپاهان مهم است.

نویدکیا در عین حال اضافه نمود: کسانی را که بتوانند یاری حال من باشند و به این تیم یاری نمایند به کار خواهم گرفت.

سرمربی سپاهان با اشاره به لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: زمان کمی وجود دارد و در این مدت نمی گردد کار چندان خاصی انجام داد.

وی توضیح داد: تیم ها در این رقابت ها بازی های نزدیکی دارند.

وی در ادامه گفت: امیر قلعه نویی تیم خوبی درست نموده است و شاکله اصلی تیم درست است و ما شاید 2 یا 3 تغییر در سپاهان داشته باشیم.

عصر امروز محرم نویدکیا وارد استادیوم نقش دنیا شد و با استقبال محمدرضا ساکت، کار خود را بصوررت رسمی بعنوان سرمربی تیم سپاهان شروع کرد.

حدود یکهزار طرفدار سپاهان نیز در وزشگاه نقش دنیا حضور داشتند و مدیرعامل و سرمربی جدید سپاهان را تشویق کردند.

در حاشیه این معارفه ملاقات محبت آمیز و نمادینی بین تیم های سپاهان و سپاهان نوین در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز محرم نویدکیا کاپیتان سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بعنوان سرمربی این تیم برگزیده شد.

نویدکیا بازیکن فوتبال و عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران است که بعنوان هافبک بازی ساز در تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی می کرد.

او بعنوان کاپیتان سپاهان پنج بار در لیگ های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم، جام قهرمانی را بالای سر برد و در لیگ هفتم با این تیم به نایب قهرمانی رسید.

نویدکیا به همراه سپاهان چهار بار نیز در جام های حذفی هفدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و ششم قهرمانی را تجربه نموده و همچنین به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا 2007 رسیده است و در جام باشگاه های دنیا 2007 به همراه این تیم حضور داشته باشد.

نویدکیا متولد1360 از سال 1377 تا 1395 عضو تیم های سپاهان و بوخوم آلمان بوده و در تیم های ملی فوتبال ایران در رده امید و بزرگسالان نیز حضور داشته است.

سپاهان فصل قبل با 49 امتیاز رتبه پنجم لیگ برتر را کسب کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15714

به "خبرنگاران نویدکیا: همه کوشش خود را می کنم تا کمترین اشتباه را در سپاهان داشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نویدکیا: همه کوشش خود را می کنم تا کمترین اشتباه را در سپاهان داشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید