خبرنگاران یاسوج از لحاظ معماری و شهرسازی شهری بی هویت است

به گزارش مجله آزمون اول، یاسوج- خبرنگاران- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج از لحاظ معماری و شهرسازی فاقد هویت است و تخلفات موجود در ساخت و سازها نشان از بی هویتی در معماری این شهر است.

خبرنگاران یاسوج از لحاظ معماری و شهرسازی شهری بی هویت است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، احد جمالی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: ساخت و ساز غیر مجاز در یاسوج و حاشیه آن، هویت معماری شهری را به خطر انداخته و قانون گریزی به راحتی قابل مشاهده است.

وی اضافه نمود: باید هر چه سریع تر طرح جامع شهری یاسوج و در پی آن طرح تفصیلی تدوین گردد تا این قانون گریزی ها کاهش یابند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شهر یاسوج تنها شهری است که شیب رشد جمعیت آن در همه دوران مثبت بوده و بسیار مهاجر پذیر است.

جمالی بیان نمود: این شهر دارای مواهب خدادادی فراوان و جاذبه های گردشگری است که می طلبد در طرح جامع شهری به این موارد توجه ویژه گردد.

وی تاکید نمود: اجرای طرح جامع و طرح تفصیلی این شهر بسیار لازم است و هر چه سریع تر باید عملیاتی گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح جامع شهر دهدشت نیز عنوان نمود: با توجه به 2 پروژه عظیم نیروگاه سیکل ترکیبی و پتروشیمی دهدشت و همچنین جاده پاتاوه دهدشت بدون شک جمعیت این شهر بیشتر خواهد شد.

وی گفت: باید تمامی جوانب برای اجرای طرح جامع شهر دهدشت نیز مورد نظر قرار گیرد و به طور کارشناسانه در این باره تصمیم نهایی گرفته گردد.

جمالی تاکید نمود: همچنین این شهر در کنار 2 سد مارون و کوثر نهاده شده است و دارای موقعیت ویژه ای است.

در این نشست مشاور طرح جامع شهر یاسوج توضیحاتی در مورد طرح پیشنهادی ارایه داد که مورد تایید مسیولان متولی نهاده شد.

همچنین طرح پیشنهادی شهر دهدشت با مخالفت هایی روبه رو شد که احتیاج به بازبینی دوباره دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18029

به "خبرنگاران یاسوج از لحاظ معماری و شهرسازی شهری بی هویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یاسوج از لحاظ معماری و شهرسازی شهری بی هویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید