خبرنگاران AFC برابر زیاده خواهی تیم های فوتبال عربستان ایستاد

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران-کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی با درخواست تیم های عربستانی مخالفت کرد که آنان برخلاف قواعد به دنبال اسکان در هتل و تمرین در زمین اختصاصی خود بودند.

خبرنگاران AFC برابر زیاده خواهی تیم های فوتبال عربستان ایستاد

به گزارش خبرنگاران، سه تیم عربستانی الهلال، النصر و الاهلی به عنوان میزبان گروه های خود در لیگ قهرمانان انتخاب شدند و باید 2 تیم ایرانی استقلال تهران و فولاد خوزستان برای انجام ملاقات مرحله گروهی و حذفی خود به این کشور سفر نمایند. میزبانی این کشور در حالی مورد اعتراض فدراسیون فوتبال ایران نهاده شد که مسوولان باشگاه فولاد خوزستان و فدراسیون نسبت به امنیت این کشور هشدارهایی دادند.

با وجود بعضی از دستورالعمل های سخت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های عربستانی در اقدامی خارج از عرف از این نهاد ورزشی درخواست نموده، به آنها اجازه دهند که در کمپ ها و زمین های اختصاصی خود اسکان نمایند. تیم های عربستانی همچنین از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست نموده بودند که به بازیکنان آنها اجازه دهد که وقتی بازی نیست هتل را ترک نمایند و به خانه های خود برگردند.

پیرو این درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به این زیاده خواهی واکنش نشان داد. بنا به گزارش روزنامه الریاضیه یک منبع مطلع در afc اعلام نموده که طبق قوانین AFC همه تیم ها باید در هتل های خاصی که مشخص شده است اسکان پیدا نمایند. البته تیم های عربستانی اجازه دارند برای تمرین و مسابقه محل اسکان را ترک نمایند.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23826

به "خبرنگاران AFC برابر زیاده خواهی تیم های فوتبال عربستان ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران AFC برابر زیاده خواهی تیم های فوتبال عربستان ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید