خلیل آبادی: بهشت زهرا (س) ظرفیت فعالیت در حوزه گردشگری را دارد

به گزارش مجله آزمون اول، یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهشت زهرا (س) ظرفیت فعالیت در حوزه گردشگری را دارد.

خلیل آبادی: بهشت زهرا (س) ظرفیت فعالیت در حوزه گردشگری را دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسن خلیل آبادی، رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در دویست و سیزدهمین جلسه رسمی این شورا نسبت به تاخیر 45 دقیقه این جلسات تذکر داد و گفت: متاسفانه اغلب جلسات ما با تاخیر شروع می گردد که باید برای این مسئله ساز و کار جدی اندیشیده گردد.

وی در ادامه با اشاره به پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان بهشت زهرا (س) اظهار کرد: این مکان همچون ابن بابویه و امامزاده عبدالله به یک آرامستان تاریخی تبدیل شده است که می تواند در حوزه گردشگری فعالیت کند.

رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر با تاکید بر اینکه شهرداری باید لایحه سازمان گردشگری را هر چه سریعتر تهیه و به صحن ارائه کند، گفت: در تهران مراکز زیادی وجود دارد که باید تحت نظر یک سازمان برای پایتخت آورده داشته باشد و به خدمات شهرداری تهران بیافزاید.

خلیل آبادی یکی از حوزه های گردشگری را گورگردی خواند و توضیح داد: مشاهیر و بزرگانی که دفن هستند را از این طریق به علاقه مندان معرفی و کسب درآمد می نمایند.

رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش اعلام نمود: ما نیز می توانیم از این طریق به خدمات شهرداری تهران بیافزاییم و درآمد پایدار ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11649

به "خلیل آبادی: بهشت زهرا (س) ظرفیت فعالیت در حوزه گردشگری را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل آبادی: بهشت زهرا (س) ظرفیت فعالیت در حوزه گردشگری را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید