دانشگاه محقق اردبیلی با 21 موسسه اعزام دانشجوی خارجی قرارداد همکاری امضا کرد

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی با 21 موسسه اعزام دانشجو از هند، مالزی، پاکستان، اتیوپی، نیجریه، افغانستان، اردن، بحرین، لبنان و موسسات بین ­المللی مستقر در کانادا و لندن قرارداد همکاری امضا کرد.

دانشگاه محقق اردبیلی با 21 موسسه اعزام دانشجوی خارجی قرارداد همکاری امضا کرد

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، رضا عبدی صبح امروز در جلسه بررسی توسعه همکاری های دانشگاه محقق اردبیلی با موسسات خارجی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در نمایشگاه موسسات اعزام دانشجوی آیسف در دوبی حضوری فعال و موثر داشته و دستاوردهای خوبی از این نمایشگاه به دست آورد.

وی گفت: نمایشگاه آیسف که بستری برای مذاکره بین موسسات آموزشی و موسسات اعزام دانشجو است، سالانه حدود 10 نمایشگاه در جاهای مختلف دنیا برگزار می کند که دانشگاه محقق اردبیلی توانست در این نمایشگاه حضور یافته و از این فرصت بهره گیری لازم را داشته باشد.

عبدی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان نخستین دانشگاه ایرانی در این نمایشگاه شرکت کرد شرح داد: در جریان این نمایشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی با 21 موسسه اعزام دانشجو از کشورهای هند، مالزی، پاکستان، اتیوپی، نیجریه، افغانستان، اردن، بحرین، لبنان و موسسات بین ­المللی مستقر در کانادا و لندن قرارداد همکاری امضا کرد.

رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی بیان نمود: امیدواریم با تصویب رشته هایی که به زبان انگلیسی تدریس می­ شوند و گسترش همکاری با موسسات اعزام دانشجوی سرتاسر دنیا، زمینه جذب دانشجویان خارجی زیادی فراهم شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دوبی از 18 تا 20 بهمن ماه برگزار گشت اضافه نمود: این نمایشگاه با شرکت 138 موسسه آموزشی از 21 کشور و 191 موسسه اعزام دانشجو از 23 کشور برگزار و تلاش کردیم که از این فرصت پیش آمده در راستای توسعه همکاری ها و تعاملات استفاده کنیم که در این زمینه دستاوردهای مطلوبی حاصل شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4033

به "دانشگاه محقق اردبیلی با 21 موسسه اعزام دانشجوی خارجی قرارداد همکاری امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه محقق اردبیلی با 21 موسسه اعزام دانشجوی خارجی قرارداد همکاری امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید