درآمدزایی از مهانسراهای ادارات گناوه در دستور کار قرار گیرد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، سید علی پاکنژاد یکشنبه شب در نشست ساماندهی مهمانسراهای ادارات شهرستان گناوه گفت: مردم گناوه و استان بوشهر مردمی خونگرم و مهمان نواز هستند و در پذیرایی از مهمانان بخصوص در ایام نوروز از هیچ کمکی دریغ نمی نمایند.

درآمدزایی از مهانسراهای ادارات گناوه در دستور کار قرار گیرد

وی اضافه نمود: در بحث ادارات دولتی مهمانسراها در این ایام فقط هزینه بر است و مانند دیگر شهرهای کشور که هزینه تمام موارد دریافت می گردد هزینه گرفته نمی گردد.

فرماندار گناوه گفت: مهمانسرای بعضی ادارات در اختیار خود آنها نیست ولی اداراتی که مهمانسرا در اختیار خود آنها است تمام هزینه ها بر عهده اداره و یا مدیر دستگاه اجرایی است که این پذیرفتنی نیست.

وی توضیح داد: نگاه ما بر این است که در ایام تعطیلات بخصوص نوروز از مهمانسراها برای تامین حداقل هزینه های خود آنجا درآمدزایی گردد و مهمان ها در مهان سراها با زمان تعیین اقامت نمایند و هزینه اقامت از آنها گرفته گردد.

پاکنژاد افزود: مدیران ادارات برای این کار قبض هایی تهیه و در اختیار مهمان ها قرار دهند و برای انجام کارهای خدماتی مهمان سراهای ادارات نیز یک نفر را در نظر گرفته تا کارهای مربوط به خدمات را انجام دهد.

وی گفت: مبلغ هزینه های گرفته شده وارد قبوض خاص شده و معدل آن هزینه دریافت گردد تا از این بابت ادارات متحمل بار اقتصادی اضافی نیز نشده و مقداری از هزینه آنها تامین می گردد.

وی ادامه داد: تمام سعی ما بر این است که این کار سال جاری عملی گردد وبرای اولین بار این کار در گناوه شروع تا در ادارات با هماهنگی ادارات کل و بخش های اقتصادی و حراست انجام گردد.

فرماندار گناوه اعلام کرد: دانشگاه های شهرستان نیز می توانند از کلاس های خود برای پذیرایی از مهمانان و درآمدزایی در ایام نوروز استفاده نمایند و آنها را در قبال دریافت هزینه در اختیار مهمانان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 686

به "درآمدزایی از مهانسراهای ادارات گناوه در دستور کار قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدزایی از مهانسراهای ادارات گناوه در دستور کار قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید