درخواست گوترش جهت آتش بس جهانی برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله آزمون اول، دبیرکل سازمان ملل خواستار توقف فوری همه درگیری ها در سراسر جهان برای مقابله با همه گیری کرونا به ویزه در مناطق جنگ زده شد.

درخواست گوترش جهت آتش بس جهانی برای مقابله با کرونا

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دوشنبه شب در نشستی خبری خواستار آتش بس فوری در سراسر جهان برای مقابله با شیوع کرونا شد و گفت: وقت آن است که درگیری های مسلحانه را قرنطینه و با هم روی مبارزه برای نجات جانمان تمرکز کنیم.

گوترش تاکید کرد که مردم گرفتار در منازعات مسلحانه که در سراسر جهان در حال روی دادن است، در میان آسیب پذیرترین اقشار هستند و بیشترین خطر مرگ ومیر ناشی از این ویروس در این مناطق است.

دبیر کل سازمان ملل پیشتر نیز هشدار داده بود که اگر در مبارزه با ویروس کرونا و مهار آن همبستگی و اتحاد جهانی به ویژه با کشورهای بشدت فقیر وجود نداشته باشد، زندگی میلیون ها انسان در خطر خواهد بود.

وی به خطر کرونا در سراسر جهان اشاره کرد و توضیح داد که ثابت شده می توان کرونا را مهار کرد، پس باید آن را کنترل و مهار کنیم.

براساس آمارهای رسمی تا به امروز بیش از 360 هزار نفر در بیش از 190 کشور جهان به کووید19 مبتلا شده و نزدیک به 15 هزار و 500 نفر جان خود را از دست داده اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8672

به "درخواست گوترش جهت آتش بس جهانی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست گوترش جهت آتش بس جهانی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید